ارتباط با ما

سلامی به Google جدید کنید !

[review]

به تازگی، شرکت Google تمامی کاربران جهان را غافل گیر کرد : لوگوی شرکت Google به همراه چند جزء دیگر تغییر کردند که در این میان، لوگوی جدید بسیار خودنمایی می کند. شرکت بزرگ گوگل در بلاگ رسمی خود، درباره ی این آپدیت توضیحاتی داده است. اما قبل از آن، بهتر است سری به این ویدئوی 2 دقیقه ای بزنید که تاریخچه ی کوچکی از شرکت Google را به نمایش می گذارد: تماشای ویدئو از آپارات – تماشای ویدئو از Youtube

این متن در بلاگ رسمی شرکت Google آمده است :

“در 17 سال گذشته، تغییرات زیادی در شرکت گوگل ایجاد شد – از محصولات و خدمات مان گرفته تا تغییر و تحول در ظاهر و احساس استفاده آنها. و امروز هم ما تغییراتی را در گوگل بوجود آوردیم.
حالا چرا این تغییرات را الآن اعمال کردیم؟ روزگاری، شرکت گوگل تنها یک مقصد برای ارائه خدمات داشت: کامپیوتر شخصی. اما حالا امروزه، مردم از طریق دستگاه های مختلفی با گوگل ارتباط و تعامل برقرار می کنند. شما توقع دارید که گوگل در هروقت و هرجا که خواستید، به شما کمک کند، چه در موبایل و اسمارت فون، چه در تلویزیون، ساعت مچی، داشبرد ماشین شما، و صدالبته، در دسکتاپ!
امروز ما به شما لوگوی جدید گوگل و هویت جدید خانوادگی را به شما معرفی می کنیم، تا به این واقعیت (منظور همان پاراگراف قبلی است) و اینکه به شما نشان دهیم که جادوی گوگل، حتی در کوچکترین صفحه نمایش ها وجود دارد، برسید. همانطور که می دانید، ما لوگوی و نام شرکت گوگل را که فقط برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی بعنوان یک مرورگر طراحی کردیم، را برای تعداد بیشماری از دستگاه های موجود در سراسر جهان آپدیت کردیم (همینطور عملیات ورودی مثل tap یا ضربه زدن، تایپ کردن و صحبت کردن).

[dropcap]A[/dropcap]این لوگو به شما می گوید که شما تنها از گوگل استفاده نمی کنید، بلکه شما نشان دهنده ی این هستید که گوگل نیز برای شما کار می کند. بری مثال، عناصر جدیدی مثل لوگوی رنگی میکروفن به شما در شناختن و تعامل با گوگل، هر زمانی که صحبت کنید یا روی آن ضربه (tap) بزنید. همچنین ما قصد عوض کردن رنگ و شکل حرف کوچک g و مخلوط کردن رنگ آن با چهار رنگ دیگر لوگو (سبز، زرد، آبی و قرمز) و تبدیل آن به حرف بزرگ G را داریم

[quote color=”#ed0478″ arrow=”yes”] [animate animation=”fadeInUp” duration=”2″]

[animate animation=”bounceIn”]
[graphs strips=”true”]
[graph title=”امکانات اصلی گوگل” score=”78″]
[graph title=”راحتی کار کردن با گوگل” score=”98″ color=”#494949″]
[graph title=”امکانات جانبی گوگل” score=”70″ color=”#af188c”]
[graph title=”سایر امکانات گوگل” score=”80″ color=”#59b509″]
[/graphs]
[/animate]

 

[highlight bgcolor=”#db7abb”] نظرات شما در این خصوص چیست ؟[/highlight]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا