اخبار

نویسنده راکستار از این شرکت جدا شد

نویسنده راکستار بعد از یک دهه فعالیت از این شرکت جدا شد

نویسنده راکستار بعد از چند سال فعالیت مداوم و موفق بالاخره از این شرکت جدا شد. البته شاید این جمله برای ما کمی عجیب باشد. چون اکثر مراحل نویسندگی بازی های راکستار توسط سم هاوزر و دن هاوزر انجام می شد و نام دیگری حداقل در رسانه ها به چشم نمی آمد. اما حقیقت امر این است که راکستار تیم نویسندگی بسیار با تجربه ای در اختیار داشت که برای هر بازی نقش چشمگیری را ایفا می کردند. Michael Unsworth هم یکی از همین افراد است. او بعد از سم و دن، عضو ارشد تیم نویسندگان به شمار می رفت و در سمت نایب رئیس نویسندگان راکستار فعالیت می کرد. اما حالا خبر می رسد که این نویسنده ماهر و کاربلد که در تمامی بازی های این شرکت نقش کلیدی داشته، بالاخره از این کمپانی جدا شده است.

با توجه به مشخصات پروفایل لینکدین، وی پس از ۱۶ سال این کمپانی را ترک کرد. آقای Michael Unsworth در نقش Vice President Of Writing این کمپانی، فعالیت داشت.

آقای Unsworth سابقه کار بر روی داستان عناوین Red Dead Redemption/Red Dead Redemption 2/GTA IV و V و Max Payne 3 و L.A Noire را در کارنامه خود دارد. به نظر می رسد که او کار نویسندگی GTA 6 را به سرانجام رسانده و سپس از تیم سازنده جدا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا