ارتباط با ما

آغاز فروش Xbox One X Project Scorpio Edition در انگلستان

آغاز فروش Xbox One X Project Scorpio Edition در انگلستان

شرکت مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام 2017 با گذشت مدت زمان کوتاهی از معرفی کنسول میان نسلی قدرتمند Xbox One X Project، از نسخه منحصربفرد این کنسول رونمایی به عمل آورد که Xbox One X Project Scorpio Edition  نام داشت.

کنسولی که در تم متفاوت از نسخه استاندارد بوده و با قیمت 449 پوندی به فروش می رسد. پیشتر مایکروسافت خبر از فروش فوق العاده این کنسول یعنی Xbox One X در بازار اروپا و دیگر نقاط از جمله انگلستان را داده بود که در هفته اول به فروش 80 هزار واحدی رسید.

این نشان می دهد آغاز کار کنسول نسل جدید مایکروسافت چشمگیر بوده و توانسته فروش بالایی را برای شرکت ردموندی به دنبال داشته باشد. حال به تازگی کمپانی تصمیم گرفت فروش نسخه منحصربفرد Xbox One X Project Scorpio Edition را در بازار انگلستان آغاز کند.

البته نسخه موردنظر در تعداد انبوهی به فروش نخواهد رسید و کمپانی ردموندی می خواهد تنها در تعداد محدودی به عرضه این کنسول بپردازد. شایان ذکر بوده ایکس باکس وان ایکس در 7 نوامبر سال جاری روانه بازار شد و قیمت نسخه استاندارد آن 499 دلار است.

براساس بررسی های انجام گرفته XBOX ONE X قدرتمندترین کنسول بازی نسل فعلی محسوب شده زیرا مایکروسافت مشخصات سخت افزاری بزرگی برای آن در نظر گرفته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا