ارتباط با ما

لیست بازی های آینده پلی استیشن برای PC لو رفت

لیست بازی های سونی برای PC لو رفت

لیست بازی های سونی برای PC توسط یک لیکر مطرح لو رفت.

همانطور که می دانید سونی در آغاز نسل نهم برنامه گسترده ای را برای عرضه بازی های خود برای پلتفرم PC طراحی کرده است. آن ها قصد دارد تا با استفاده از پلفترم بزرگ رایانه های شخصی سود حاصل از عناوین خود را دوچندان کنند. طبیعتاً نمی توان انتظار این را داشت که سونی همزمان با عرضه بازی های خود بر روی PS5، نسخه رایانه های شخصی آن را هم عرضه کند.

به هر حال در جنگ بازی های انحصاری حتی عرضه بازی بر روی PC می توانند به برند پلی استیشن ضربه بزرگی بزند. حتی این توقع که با فاصله کمتر از یک سال بازی ها بر روی رایانه های شخصی عرضه شوند هم چندان منطقی به نظر می رسد.

طبق گفته جیم رایان، مدیر پلی استیشن می توان این انتظار را داشت که با فاصله نهایتاً سه ساله، بازی های بزرگ PS5 بر روی PC عرضه شوند. اما این که دقیقاً چه عناوینی برای عرضه در نظر گرفته شده اند به صورت رسمی مشخص نشده است. تا کنون ما ریمیک The Last of Us Part1، God of War و حتی اسپایدرمن را بر روی رایانه های شخصی تجربه کرده ایم اما همچنان لیست عناوین آینده مشخص نیست!

مطابق شایعات جدید، پورت پیسی دو عنوان Demon’s Souls و Ghost of Tsushima در دست توسعه اند و به ترتیب در تاریخ 29 جولای (7 مردادماه و تایید گفته های Snitch راجع به انتشار پورت پیسی یک بازی AAA پلی استیشن در ماه جولای) و 11 اکتبر سال جاری (19 مهرماه) به دست مصرف کنندگان خواهند رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا