ارتباط با ما

اخبار جدید GTA 6؛ داستان کاراکتر زن بازی

اخبار جدید GTA 6 را در عصر بازی بخوانید. همانطور که احتمالا می دانید بازی بعدی شرکت راکستار چیزی نیست GTA 6 که طبیعتاً مورد انتظارترین عنوان یک دهه اخیر صنعت گیم تلقی می شود. اما خب راکستار برخلاف رویه بازیسازی اش در ارائه اطلاعات چندان سخاوتمند نیست. به خاطر همین هم عموم اطلاعات معطوف به شایعات و حاشیه هایی است که از این سمت و آن سمت به گوش مان می خورد.

اخبار جدید GTA 6 توسط یک منبع نزدیک به راکستار فاش شده است. وی می گوید که کاراکتر زن بازی اصالتاً کوبایی است اما در ایام جوانی بنا به دلایلی که در طول بازی ذکر خواهد شد به آمریکا مهاجرت می کند. همین مورد بازار یکسری شایعات را داغ کرده است. همین لیکر معروف تاکید کرده است که بخشی از بازی در کشور کوبا جریان خواهد داشت. اما این بدان معنا نیست که می توانید مثل وایس سیتی در آن به گشت و گذار بپردازید. احتمالاً این قسمت از بازی بیشتر جنبه خطی و داستانی دارد تا بازیباز بتواند در قالب فلش بک هایی به گذشته کاراکتر زن بازی رجوع کند. کاراکتر مرد بازی هم البته ملیت تماماً آمریکایی دارد و به نظر می رسد که در گذشته شخصیت زن بازی چندان نقشی نخواهد داشت.

خبر مهم دیگر به برنامه ریزی تیک تو برای تبلیغات این بازی بر می گردد. ظاهراً تیک تو در قسمت های مهمی از شهر نیویورک و میامی بنرهای تبلیغاتی بزرگی را رزرو کرده است که احتمالاً در سال جاری میلادی پروژه های خود را بر روی آن به اشتراک بگذارد. با توجه به سرمایه گذاری گسترده تیک تو به نظر می رسد که این بازی همان GTA 6 باشد.

تمامی این ها بدان معنا هستند که نهایتاً تا اواسط سال میلادی جاری و احتمالاً به مناسبت تولد GTA 5 شاهد رونمایی از اخرین نسخه GTA خواهیم بود. گرچه هیچ بعید نیست در جریان شوکیس های بزرگی که در طول سال جاری میلادی توسط سونی و مایکروسافت برگذار می شود شاهد این رونمایی باشیم. باید صبر کرد و دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا