ارتباط با ما

مقایسه قدرت PS5 با Xbox Series X توسط یک بازیساز

مقایسه قدرت PS5 با Xbox Series X نتایج جالبی را ارائه داده است.

مقایسه قدرت PS5 با Xbox Series X توسط سازنده بازی Quantum Error! همانطور که می دانید این روزها بازی Quantum Error حسابی سر زبان ها افتاده است. این بازی اول-شخص ترسناک (Cosmic-Horror) که با آنریل انجین ۵ در حال توسعه می‌باشد در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های PS5, PS4, XSX عرضه خواهد شد. در همان اولین نمایش های بازی شوتر کاملاً متفاوت و سرعتی آن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. بهره گیری از موتور Unreal Engine 5 هم باعث شده است توقعات همه از بابت کیفیت گرافیکی بازی بالا برود.

اما در این بین سازنده این بازی یک مقایسه مهمی را درباره توانایی دو پلتفرم نسل نهمی مایکروسافت و سونی داشته است که در ادامه می بینید:

سرعت SSD ایکس باکس به اندازه ای کم است که احتمالاً حین گشت و گذار در بازی صفحه های لودینگ مجبور بشویم قرار دهیم؛ در حالی که بر روی PS5 نیاز به هیچ صفحه ی لودینگی نیست.

ما پیش از این هم شاهد بودیم که بسیاری از سازندگان نسبت به سرعت SSD ایکس باکس انتقادهایی را داشتند. از طرفی سونی در همان اولین روزهای معرفی PS5 این شعار را داد که قرار است برای همیشه لودینگ بازی ها به حداقل یا حتی صفر برسد. نکته اما زمانی جالب می شود که سونی احتمالاً برای سال آینده نسخه دیگری از PS5 را به بازار عرضه کند که سرعت SSD آن از همین هم بیشتر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا