ارتباط با ما

دسترسی زود هنگام به Starfield برای مشترکین GamePass

دسترسی زود هنگام به Starfield با گیم پس

دسترسی زود هنگام به Starfield برای مشترکین GamePass  فراهم شده است. بدون شک عنوان Starfield شاید مورد انتظارترین بازی این نسل مایکروسافت برای کنسول های نسل نهمی اش باشد. تاد هاوارد به عنوان یکی از نابغه های بازی سازی به خوبی می داند که این فرصت تا چه قدر برای مایکروسافت مهم است و به همین خاطر بیشترین انرژی و زمان تیم خود در بتسدا را برای کار برروی این بازی گذاشته است. عنوانی فرازمینی که قرار است برای اولین بار زندگی در دنیای ماورای کهکشان ها را به طرز دیگری روایت کند. قرار است با یک فضاپیمای شخصی سازی شده یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی چند سال اخیر را تجربه کنیم.

اما حالا خبری منتشر شده است که مشترکین سرویس GamePass می‌توانند با پرداخت 34.99$ به جای 99$ نسخه‌ی Premium Edition عنوان مذکور را تهیه کنند و 5 روز زودتر از موعد مقرر، به تجربه این اثر بپردازند.

مایکروسافت در روزهای اخیر آمار زیادی از سرویس گیم پس را منتشر کرده است. اما به صورت کلی شاهد یک رشد قابل قبولی از این سرویس هستیم که حتی از منظر درآمد هم برای برند ایکس باکس سودآوری داشته است. احتمال این که بازی در آینده نه چندان دور به صورت رایگان بر روی سیستم گیم پس قرار بگیرد اصلاً کم نیست. باید صبر کرد و دید که مایکروسافت چه برنامه ای برای این سرویس محبوب خودش در سر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا