ارتباط با ما

کارت گرافیک Aorus GeForce GTX 1070 Ti معرفی شد

کارت گرافیک Aorus GeForce GTX 1070 Ti معرفی شد

شرکت گیگابایت برند گیمینگ خود را پیشتر به عنوان Aorus معرفی کرد. برندی که محصولات سخت افزاری این شرکت و لپتاپ های آن را دربرمی گیرد. حال به تازگی شرکت تایوانی تصمیم گرفت از کارت گرافیک قدرتمند  Aorus GeForce GTX 1070 Ti خود رونمایی کند.

این کارت گرافیک از سه فن 100 میلیمتری بهره می برد و طراحی گیمینگ برای آن در نظر گرفته شد. سیستم خنک کننده WINDFORCE 3X توان بالایی را در عملکرد به این کارت گرافیک خواهد بخشید که موجب می شود شاهد بهبود عملکرد کارت گرافیک جدید گیگابایت باشیم.

از مشخصات فنی آن باید به فرکانس حداقلی 1607 مگاهرتزی، فرکانس حداکثری 1683 مگاهرتزی، حافظه 8 گیگاهرتزی GDDR5 با فرکانس 8 گیگاهرتز، سیستم نوری RGB LED برای نمایش بیش از 16 میلیون نوع رنگ، PCB با پاور  6+2 پین و برخی دیگر اشاره داشت.

کارت گرافیک Aorus GeForce GTX 1070 Ti گیگابایت قیمت و تاریخ عرضه مشخصی نداشته زیرا گیگابایت تنها معرفی ابتدایی داشته و جزئیات تکمیلی را بزودی اعلام خواهد کرد. پیشتر نیز گیگابایت کارت مرجع  GeForce GTX 1070 Ti معرفی کرده بود و حال نوبت به نسخه ارتقا یافته و سفارشی  Aorus GeForce GTX 1070 Ti رسید.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت گیگابایت مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا