ارتباط با ما

عصبانیت کارگردان God Of War از اظهار نظر EA برای بازیهای خطی

پیشتر یکی از مدیران ارشد شرکت الکترونیک آرتز یا همان EA به اظهار نظر منفی درباره بازی خطی اشاره کرد و این نوع عناوین رو نامطلوب دانست. بلک یورگنسن در اظهار نظر خود بیان کرد که عناوین خطی دیگر محبوبیت نداشته و شرکت ها باید به سمت عناوین غیرخطی حرکت کنند.

اگرچه برخی سخنان یورگنسن را تایید کردند اما افرادی چون کوری بارلوگ کارگردان بازی God Of War انحصاری پلی استیشن به اظهار نظر منفی درباره سخنان یورگنسن پرداخت. او صحبت‌های مدیر EA را نادرست دانسته و گفته است که حرف های EA بی حرمتی بیش نیست.

هنگامی که یکی از طرفداران در پاسخ به نظر بارلوگ موضوع را روشن ساخت که حتما EA نظرش به عناوین خطی نامطلوب است، باری دیگر بیان کرد که اگرچه بازیهای خطی بد مناسب نیستند اما این صحبت های کمپانی می تواند بی حرمتی و کنایه ای نسبت به سازندگان عناوین خطی باشد.

او افزود بازیهای خطی خاطره انگیز هستند و تجربه لذت بخشی را برای بازیکنان به دنبال دارد و در این میان افرادی مثل من مورد قضاوت قرار گرفتند که می تواند ذهنیت بدی را به وجود آورد. بارلوگ به شکلی جانبدارانه از سازندگان عناوین خطی دفاع کرده و آنها را سازندگانی بزرگ خطاب نمود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا