ارتباط با ما

بروزرسان XBOX ONE X enhanced بازی های skyrim و fallout 4 بزودی منتشر می شود

بروزرسان XBOX ONE X enhanced بازی های skyrim و fallout 4 بزودی منتشر می شود

شرکت Bethesda  ناشر و سازنده عناوین نقش آفرینی skyrim و fallout 4  به تازی تایید کرد که بروزرسان  XBOX ONE X enhanced این عناوین بزودی منتشر می شود. با این حساب بزودی بازیکنان دو بازی می توانند با دریافت بروزرسان این عناوین را باکیفیت 4K روی کنسول XBOX ONE X اجرا کنند.

پیشتر شرکت بتسدا برای عناوین The Evil Within 2, Wolfenstein 2: The New Colossus, The Elder Scrolls Online, Dishonored 2 و Doom بروزرسان XBOX ONE X را منتشر کرد و حال نوبت آن رسیده تا عناوین  skyrim و fallout 4 این بروزرسان را دریافت کند.

با انتشار این بروزرسان علاوه بر آن که کیفیت گرافیکی بازیها به 4K افزایش پیدا می کند. همچنین موجب افزایش کیفیت گرافیک پویا بازیها و NPCهای درون بازی خواهد شد که کیفیت چشمگیری خواهد بود.

بازیهای fallout 4 و skyrim در سال های اخیر منتشر شدند و پیشتر کمپانی بتسدا آنها را برای کنسول های نسل جدید مایکروسافت و سونی منتشر کردند. مشخص نشده تاریخ دقیق انتشار بروزسرانی چه زمانی خواهد بود و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

پیشتر بتسدا وعده انتشار بروزرسانی را داده بود و حال باید منتظر ماند تا مشخص شود بتسدا در چه تاریخی بروزرسان جدید را منتشر می کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا