اخبار بازی ها

نقدهای Cyberpunk 2077 بهبود چشمگیری داشته اند

نقد های Cyberpunk 2077 برروی استیم بهتر از قبل شده اند.

نقدهای Cyberpunk 2077 بعد از عرضه دور انتظار و ناموفق بازی در روزهای نخست بسیار ضعیف و مخرب بود! گیمرها مشکلات فنی را اصلی ترین دلیل نقدهای منفی این بازی دانستند. افت فریم های بسیار شدید، لگ های بدموقع و از همه مهم تر باگ های بی شمار بازی باعث شدند به تجربه کلی بازی نقص هایی وارد شود. طوری که حتی قسمت های مثبت و خوب بازی زیر سایه این مشکلات پنهان شدند. از گیم پلی انقلابی و جهان باز بازی بگیرید تا داستان بسیار جذاب و درگیر کننده همه و همه ارزش هایشان زیر سوال رفت.

با وجود این که بیش از دو سال از عرضه فاجعه بار عنوان Cyberpunk 2077 می‌گذرد و به تازگی نقد های این عنوان در استیم به درجه خیلی مثبت ارتقا یافته است

این موضوع باعث شد جناب Marcin Momot مدیر انجمن جهانی استودیو CD Project Red،به این موضوع در توییتر اشاره کند و از بازیکنان بدلیل بازخورد های مثبت تشکر کند:

نقد های Cyberpunk 2077 در استیم درحال حاضر بسیار مثبت است و 80 درصد از امتیازات مطلوب هستند.از همه شما برای قدردانی از تمام تلاش های سخت تیم در طول سال های پس از انتشار متشکریم

با این حال، استدیو CDPR بارها تاکید کرده است که از عرضه ناموفق این بازی درس گرفته است و از این بعد تا زمانی که باز کاملاً آماده عرضه نباشد آن ها عنوان خود را در فروشگاه ها منتشر نخواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا