ارتباط با ما

بهترین بازیهای XBOX ONE در سال 2017/ قسمت دوم

شرکت مایکروسافت در E3 2017 از کنسول میان نسلی رونمایی کرد که XBOX ONE X نام داشت. محصولی با مشخصات بزرگ و طراحی بهبودیافته و ابعاد کوچکتر از دو مدل دیگر. البته در E3 2016 معرفی اولیه ای صورت گرفت اما دقیق و آشکار نبود.

در نهایت این کمپانی ردموندی تصمیم گرفت تا در E3 2017 با معرفی کنسول میان نسلی به شایعات پایان داده و از قدرتمندترین کنسول جهان رونمایی به عمل آورد. بازیهای مختلفی در سال 2017 برای XBOX ONE منتشر شدند و تمامی آنها نیز با XBOX ONE X سازگاری دارند.

البته برای سازگاری بیشتر ابتدا سازندگان بروزرسانی را منتشر می کنند تا مخاطب آن را در کنسول خود نصب کرده تا قابلیت پشتیبانی فعال شود. به هر حال در سال 2017 شاهد معرفی و عرضه بازیهای مختلفی برای XBOX ONE بودیم.

از این رو قصد داریم در این مطلب شما را با برترین بازیهای سال 2017 کنسول جدید XBOX ONE X مایکروسافت آشنا سازیم بنابراین اگر از دسته گیمرها هستید این مطلب را دنبال کنید:

6-عنوانی جهان باز: Assassin’s Creed: Origins

شرکت یوبیسافت پس از چند سال عدم انتشار نسخه جدیدی از Assassin’s Creed در نهایت سال 2017 تصمیم گرفت نسخه جدیدی را به نام Assassin’s Creed: Origins معرفی کند. این عنوان جهان باز ساخته استودیوهای مونترال و چندی دیگر یوبیسافت بوده که شما را در نقش یک اساسین قرار می دهد.

با Assassin’s Creed: Origins شما می توانید بازی را با کیفیت 4K اجرا کنید و در دنیای جدیدی چون تاریخ کهن مصر باستان قدم بگذارید. شما در این عنوان نقش شخصیتی را به نام Bayek ایفا می کنید که به عنوان یک پدر می خواهد به انتقام قتل های صورت گرفته بپردازد.

تاکنون امتیاز خوبی توسط Assassin’s Creed: Origins دریافت شده و بازی برای PS4/PC و XBOX ONE پیشتر منتشر شد. قیمت آن برای نسخه XBOX ONE بیش از 60 دلار بوده که تقریبا مشابه نسخه های دیگر است.

7- عنوانی ترسناک: Resident Evil 7: Biohazard

بازی Resident Evil 7: Biohazard شرکت کپکام را می توان از فرنچایزی بزرگ در زمینه سبک عناوین ترسناک دانست. نسخه جدید که به عنوان Resident Evil 7: Biohazard معرفی و عرضه شد در کنار پلتفرم های PC، PS4 و XBOX ONE برای هدست واقعیت مجازی PS VR منتشر شد که استقبال بسیاری از آن صورت گرفت.

در این عنوان شما در خانه ای متروکه قرار می گیرید که در این میان روح های سرگردان و هیولاهایی وجود داشته که در دل تاریکی بیرون می آیند و ترسی را در وجودتان قرار می دهند. با این حساب باید با گیم پلی پر از استرس و ترس Resident Evil 7: Biohazard آن را یکی از برترین ها دانست.

8- عنوان نقش آفرینی:  Dragon Age Inquisition

شرکت EA و استودیو بایوور عنوان نقش آفرینی Dragon Age Inquisition را سال 2014 برای PS4، PC و XBOX ONE منتشر کردند. این بازی توانست با واکنش های مثبتی رو به رو شود و امتیازات قابل توجهی کسب کند.

همچنین در سال 2014 جوایز متعددی را کسب کرده و به یکی از برترین عناوین نقش آفرینی تبدیل شده است. در این عنوان شما با یک ژانر کلاسیک رو به رو هستیم و در نقش یک گروه از قهرمانان بوده که باید در برابر اژدهایان اهریمنی قرار گرفته و آنها را از زمین دور سازید. البته باید در قالب یک تیم این دشمنان اهریمنی را نابود نمایید و در غیر این صورت موفق نخواهید شد.

این بازی را می توان یکی از بهترین عناوین برای کنسول XBOX ONE به شمار آورد.

9- بهترین عنوان کینکت: D4: Dark Dreams Don’t Die

Dark Dreams Don’t Die یا D4 عنوان ماجراجویی کینکت XBOX ONE بوده که سال 2014 منتشر شد. افراد با استفاده از کینکت می توانند گیم پلی این بازی را کنترل کنند و در حقیقت گیم پلی تعاملی را بازیکنان می توانند شاهد باشند. D4 که چند سالی از انتشار آن می گذرد در حال حاضر با قیمت 15 دلار قابل خرید بوده و از عناوین لذت بخش کینکتی و ماجراجویی به شمار می رود. شایان ذکر بوده بازی به رهبری Hidetaka Suehiro ساخته شده که از استادان ساخت بازی محسوب می شود.

10-عنوانی برای کودکان- ماینکرفت

بازی ماینکرفت یکی از عناوین محبوب انحصاری پلتفرم PC و XBOX ONE بوده که با گیم پلی سرگرم کننده و جذاب خود نظر هر سنی را به خود جلب می کند. اگر بخواهیم به یکی از بهترین عناوین کودکانه اشاره کنیم قطعا حضور ماینکرفت در لیست اجباری بوده و نیاز است تا وجود داشته باشد.

در این بازی شما باید به ساخت دنیا مکعبی خود بپردازید و به نوعی تنها مشغول ساخت و ساز هستید. طراحی داخل بازی به شکل مکعبی بوده و هیچ چیز به شکل طبیعی خود نیست. این عنوان سال 2014 برای XBOX ONE منتشر شد و سپس مدتی بعد سازنده بازی نسخه PS4 را در دسترس طرفداران این پلتفرم قرار داده است. با قیمت 20 دلار تجربه گیم پلی ماینکرفت حقیقتا لذت بخش است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا