ارتباط با ما

UFC 3 beta اکنون برای همه در دسترس است

EA در حال آماده سازی یک ورودی جدید برای سری UFC تحت نام بنر EA Sports است اما به بازخورد شما نیاز دارد. پس از یک دوره بتای خصوصی، EA،ا UFC 3 بتا را برای طرفدارانی که امید به کشف خطاها، تغییرات در جنگنده ها و مبارزه و غیره دارند، گشوده است.

بازیکنان Xbox One و PlayStation 4 در حال حاضر می توانند بتا را در فروشگاه های دیجیتال پیدا کنند. دانلود Xbox One با 7.13 گیگابایت در ثانیه با نسخه PS4 احتمالا خیلی متفاوت نباشد. صاحبان Xbox One X از شنیدن این که بتا در کنسول های تقویتی بهبود یافته است، خوشحال خواهند شد، اما روشن نیست که شما قادر به دیدن اسپری خون در سراسر هشت ضلعی در 4K و یا سایر تغییرات خواهید بود یا نه.

به مبارزه بپیوندید. اکنون the #EAUFC3 Open Beta را دانلود کنید.

در Xbox One https://t.co/JCis0uikg5 بازی کنید.
در PS4 https://t.co/PuYqyibnPh pic.twitter.com/PzqnLT3g0K بازی کنید.
– EA SPORTS UFC (EASPORTSUFC) 1 دسامبر 2017
EA Sports UFC 3 در تاریخ 2 فوریه 2018 منتشر میشود و با داشتن Conor McGregor قهرمان UFC،به خود میبالد. جنگنده UFC دستکش های UFC خود را با یک جفت دستکش بوکس عوض کرده است، در اوایل سال جاری او افسانه ی بوکس بازنشسته Floyd ‘Money’ Mayweather را به چالش کشید تا برای آخرین مبارزه افسانه ای وارد میدان شود. McGregor برای Mayweather  یک رقیب جدی بود و با ضربه فنی مسابقه را به پایان رساند. او در نهایت خود را خسته کرد و باعث شد آیکون بوکس در دور بعدی غلبه کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا