ارتباط با ما

تلفن هوشمند ویندوز 10 موبایل ویلی فاکس با تاخیر مواجه شد

تلفن هوشمند ویندوز 10 موبایل ویلی فاکس با تاخیر مواجه شد

پیشتر شرکت بریتانیایی ویلی فاکس از گوشی هوشمند ویندوز 10 موبایلی رونمایی کرد. اسمارتفونی که با سخت افزاری مناسب و طراحی مطلوب توانست موردتوجه قرار گیرد. در حالی که پیش فروش گوشی هوشمند ویلی فاکس پرو آغاز شد اما به تازگی کمپانی مشخص کرد این تلفن هوشمند 4 دسامبر عرضه نخواهد شد.

این شرکت اعلام کرد به دلایل فنی نمی توان ویلی فاکس پرو را در 4 دسامبر عرضه داشت. از این رو مشتریان برای نخستین با در 18 دسامبر سال جاری موفق به خرید اسمارتفون مورد اشاره خواهند شد.

با قیمت 189 پوندی می توان انتظار مشخصات خوبی را در این گوشی هوشمند داشت. از مشخصه های آن باید به صفحه نمایش 5.0 اینچی 720 پیکسلی HD از نوع IPS، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 210، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 2100 میلی آمپری و سیستم عامل ویندوز 10 موبایل اشاره داشت.

متاسفانه ویلی فاکس تاریخ عرضه محصول جدید را با تاخیر مواجه کرده از این رو باید چند هفته دیگر تا عرضه این گوشی هوشمند کارآمد منتظر ماند. اسمارتفون مذکور دارای طراحی باکیفیتی بوده و در 18 دسامبر دردسترس قرار می گیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا