ارتباط با ما

Gran Turismo Sport دارای بخش تک نفره است

Gran Turismo Sport دارای بخش تک نفره است

شرکت سونی و استودیو پولی فونی دیجیتال مشخص کردند که بازی ریسینگ Gran Turismo Sport دارای بخش تک نفره بوده و این در حالی بوده که بازی چند هفته قبل منتشر شده است.

پیشتر مشخص شد بازیکنان Gran Turismo Sport بیش از 26 میلیون ساعت به انجام گیم پلی این بازی پرداختند. بزودی پولیفونی دیجیتال بروزرسان جدیدی منتشر خواهد کرد که این بخش را به بازی می افزاید.

پچ یا بروزرسان جدید شامل حالات Livery Editor, Scapes  و Campaign می شود. بروزرسان جدید رایگان که ماه آینده منتشر می شود خودروهای مسابقه ای Ferrari F40, the Enzo Ferrari, Nissan Skyline GT-R V و  Lamborghini Countach LP400 دیگر خودروها را نیز در برمی گیرد.

بروزرسانی بعدی قرار است در ماه مارس سال 2018 منتشر شود که علاوه بر رفع مشکلات، ویژگی های دیگری را به  Gran Turismo Sport خواهد افزود. بازی  Gran Turismo Sport به طور انحصاری برای PS4 توسعه داده شد و یک عنوان ریسینگ هیجان انگیز از سونی محسوب می شود.

تاکنون نسخه های متعددی از  Gran Turismo منتشر شد که هیچ یک برای پلتفرم های دیگر به جز PS یا همان پلی استیشن منتشر نشد. انتظار می رود بزودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره این بروزرسان باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا