اخبار بازی هاارتباط با ما

بررسی بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn

بررسی بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn

در بازی Horizon: Zero Dawn شما بایک محیط باورنکردنی، سیستم مبارزه ای زیبا و طراحی شخصیت جالب توجه رو به رو هستید. عنوانی که شما را غرق در داستان کرده و با مسائلی رو به رو می سازد که در دنیای بازی های ویدئویی به نوعی کمیاب است و به راحتی یافت نمی شود. این عنوان که نسخه اصلی آن فوریه سال 2017 منتشر شد بسیار با تحسین و انتقاد مثبت کارشناسان صنعت رو به رو شد و از همین رو استودیو گوریلاگیمز تصمیم گرفت همانند دیگر عناوین خود یک بسته الحاقی جدید که باید آن اولین DLC نیز دانست، منتشر کند. نام این بسته The Frozen Wildsنام داشته و پیشتر استودیو گوریلا به گیم پلی طولانی آن به عنوان یک بسته الحاقی اشاره داشته است. شما باید دست به کار شوید و تیر و کمان خود را بردارید تا باری دیگر به جنگ دایناسورهای رباتی روید.

Horizon Zero Dawn™_20171101215421

این بسته الحاقی با محتویات بیشتر و داستانی  طولانی تر به گیمرها اجازه می دهد تا شخصیت اصلی بازی را در قالب همان نسخه اصلی کنترل کنند. براساس اعلام شرکت گوریلاگیمز این بسته طول گیم پلی 10 تا 15 ساعته ای داشته که باری دیگر شما را در میان منطقه کوهستانی سرسبز یا برفی قرار می دهد و باید با انبوهی از ربات های دایناسوری به مبارزه بپردازید. گذشته از آن تعداد محدودی سلاح نیز در دسترس شما قرار می گیرد که باید به کمک آنها حریف را از پای درآورده و به نجات خود بپردازید. البته گرافیک همچنان خیره کننده بوده و چشم بازیکنان را به خود جلب می کند.

محیط رنگارنگ در کنار گرافیکی چشم نواز در تجربه لذت بخش The Frozen Wilds بی تاثیر نیست. در منطقه جدیدی که بازیکنان رو به رو می شوند به قبیله ای که Banuk نام دارد، اختصاص دارد. این قبلیه از باقی جامعه دوری کرده و منزوی هستند. آنها به برقراری عدالت پرداخته و برای نابودی دشمنانی از جنس حیوانات فرازمینی یا همان ربات آمادگی کامل دارند و به نگهبانی از منطقه و خانواده خود می پردازند. دنیای بازی The Frozen Wilds وحشی تر از آن است که در نام این بازی می توان شاهد بود. حیات وحش کاملا تخیلی بوده و در کنار آن گرافیکی چشمگیر و متحیر کننده نشان می دهد استودیو گوریلاگیمز به خوبی توانسته توسعه خود را برای این بازی به سرانجام برساند.

هنگامی که با جانوران مکانیکی جدیدی در The Frozen Wilds با آنها رو به رو می شوید، ارزش این بازی برایتان افزایش پیدا می کند. در بسته الحاقی The Frozen Wilds سه هیولا جدیدی در نظر گرفته شده تا  Horizon: Zero Dawn را برای طرفداران مهیج و لذت بخش تر سازد. همچنین مناطق جدید و آیتم های متفاوتی در نظر گرفته شده تا به عنوان یک بسته الحاقی بزرگ گیمرها احساس رضایت کاملی داشته باشند. البته ممکن است در روی نقشه شاهد برج های عجیبی باشید که توسط جادوگران ساخته شده و با محیطی شگفت انگیز شما را رو به رو می سازد. از این رو برای کسب اطلاعات کافی درباره تغییرات باید گشت و گذار کاملی در این منطقه کوهستانی داشته باشید.

از جمله جانورانی که باید به آن پرداخت دو نوع خرس گریزلی بوده که یکی از آنها یخی و دیگری آتشین است. آنها دارای ساختار مبارزاتی هستند و می توانند ضربات بدی را به دشمن وارد نمایند. بنابراین باید سلاح هایی که در دسترس است را به شکلی مورد استفاده قرار داد تا دشمن را به سرعت از پای درآورده و آن را نابود سازد. البته این نوع دشمنان در خارج از مکان برفی یا یخ زده می توان بهتر آنها را نابود ساخت. علاوه بر سلاح های جدید شما با زره هایی نیز همراه هستید که موجب افزایش قدرت بدنی شده و شما را در برابر ضربات حفظ خواهد کرد. با قابلیت  Banuk به شکل خودکار نیروی کافی پیدا کرده و می توانید باری دیگر حملات سنگینی داشته باشید.

Horizon Zero Dawn™_20171102145333

همانطور که گفته شد استودیو گوریلاگیمز تمام سعی خود را نمود تا ویژگی ها و محتواهای جدیدی را به بسته الحاقی  The Frozen Wilds بیافزاید. در این میان توانسته عملکرد موفقی داشته و محصولی ارائه دهد که موردتوجه گیمرها و منتقدین قرار گرفت. شما با قرار گرفتن در قلمرو دشمن شاهد جواهرات و اشیا گران قیمتی خواهید بود که کسب آن می توانید امتیازی کسب کرده و به بدست آوردن آیتمی بپردازید تا لذت انجام آن دوچندان شود.  The Frozen Wilds را می توان تکمیل کننده بازی   Horizon: Zero Dawn دانست که با ویژگی های جدید خود تجربه بیشتری و بهتری به ارمغان می آورد. شما باید با تکمیل ماموریت ها آیتم های مختلفی کسب کنید و به عنوان یک شکارچی موجودات رباتی یا مکانیکی همان شیر دختر نسخه اصلی باشید.

Horizon Zero Dawn™_20171102213700

The Frozen Wilds یکی از بزرگترین بسته های الحاقی برای بازی Horizon: Zero Dawn بوده که تجربه شگفت انگیزی از این بازی را برای گیمرها به ارمغان می آورد. سفرهای دور و دراز در دنیای Horizon با گرافیک چشمگیر می تواند چشم ها را به صفحه نمایش خیره کند. زیرا با توجه به سابقه درخشان گوریلاگیمز عمده عناوین این استودیو از کیفیت گرافیکی بالایی بهره برده و توانست رضایت بخش باشد. سلاح ها، محیط، مبارزات و برخی دیگر همگی ویژگی های Horizon: Zero Dawn بوده که تجربه لذت بخشی را به ارمغام می آورد. یکی از جدیدترین ویژگی این نسخه افزوده شدن مهارت Traveler در درخت مهارت است که با کسب آیتم می توان به آن دست پیدا کرد. شما با این مهارت می توانید به جمع کردن اقلام اضافی پرداخته و منابع خود را گسترش دهید. بنابراین به پایان رساندن بازی را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.

استودیو گوریلاگیمز پیشتر بسته الحاقی The Frozen Wilds را برای عنوان Horizon: Zero Dawn منتشر کرد تا گیمرها تجربه کاملی از این عنوان کسب کرده و با بازی رو به رو باشند که می تواند لحظات لذت بخشی را برای آنها فراهم آورد. از این رو پیشنهاد می شود به انجام این بسته الحاقی با گیم پلی طولانی پرداخت تا از ویژگی های منحصربفرد و گیم پلی جذاب آن آگاهی بدست آورید زیرا نمی توان کیفیت بالای این بازی را در نوشته ها بیان کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا