اخبار بازی ها

هر آنچه در کنفرانس E3 2018 یوبیسافت گذشت

هر آنچه در کنفرانس E3 2018 یوبیسافت گذشت

شرکت یوبیسافت همانند سال های گذشته به E3 2018 آمده و بازیهای جدیدی را به نمایش گذاشت و  نمایشی از عناوین آینده را به اجرا درآورد. اگرچه برخی این کنفرانس را هیجان انگیز ندانستند زیرا هیچ سورپرایزی برای رونمایی نداشت، اما در نوع خود قابل توجه بود. بازیهای مختلفی را در این کنفرانس شاهد بودیم و متاسفانه بازی اسپیلنترسل که انتظارش را داشتیم در این کنفرانس حضور نداشت. این حقیقتا عجیب بوده که والمارت کانادا بازی هایی را لیست کرد که همگی معرفی شدند به جز اسپیلنترسل که انتظار داشتیم آن را شاهد باشیم.

به هر حال در این مطلب می خواهیم درباره آنچه که در کنفرانس E3 2018 شرکت یوبیسافت شاهد بودیم را بیان کنیم. از عناوین حاضر در کنفرانس باید به Beyond Good & Evil 2، Skull & Bones ، The Division 2، Assassin’s Creed Odysseyو چندی دیگر اشاره داشت.

Assassin’s Creed Odyssey

یکی از عناوین AAA و هیجان انگیز شرکت یوبیسافت در E3 2018 عنوان Assassin’s Creed Odyssey بود. عنوانی که برخلاف نسخه پیشین در یونان جریان داشته و شما در دو شخصیت مونث و مذکر قرار می دهد. شما می توانید هر مرحله را به میل خود با یکی از شخصیت ها دنبال کرده و به  نوعی شباهتی به Unity دارد. پیشتر شایعه شده بود که با چنین داستان و شخصیت هایی رو به رو هستیم. گفتنیست یکی از تغییرات بزرگ در این نسخه قابلیت انتخاب دیالوگ توسط گیمرها بوده که تاحدودی شبیه به عنوان The witcher  استودیو سی دی پراجکت رد می باشد. بازی Assassin’s Creed Odyssey برنامه ریزی شده تا در اکتبر سال جرای برای  PS4، PC و XBOX ONE منتشر شود و برنامه ای برای انتشار آن روی دیگر کنسول وجود ندارد.

یوبیسافت

Beyond Good & Evil 2

دیگر بازی که شرکت یوبیسافت در E3 2018 نمایشی از گیم پلی آلفا آن را به نمایش گذاشت، عنوان مورد انتظار Beyond Good & Evil 2 بود. بازی که مدتها شایعاتی پیرامون آن منتشر شد و در نهایت طی E3 2017 با انتشار تریلر سینماتیکی شاهد معرفی نسخه جدید آن بودیم. در تریلر انتشاری Beyond Good & Evil 2 علاوه بر تریلر نخست سینمایی، تریلر گیم پلی نیز به نمایش درآمد و بازیکنان را در یک محیط کاملا آینده نگرانه و فضایی قرار می دهد. این بازی شخصیت های مختلف انسانی و حیوانی دارد و در آن تنها انسان یا حیوان مشاهده نمی شود. ساختار منحصربفرد Beyond Good & Evil 2 همانند نسخه اول موجب شده تا بسیاری این بازی شرکت یوبیسافت را در نوع خود قابل توجه بدانند. متاسفانه در طول نمایش هیچ تاریخ انتشار دقیقی مشخص نشده اما پلتفرم های مقصد PS4، PC و XBOX ONE خواهد بود.

The Crew 2

دیگر بازی به نمایش درآمده کنفرانس E3 2018 یوبیسافت، بازی ریسینگ آنلاین The Crew 2 بود. عنوانی که چند سال قبل شاهد معرفی نسخه اول آن بودیم و آن طور که نسخه پیشین موردتوجه قرار گرفت، نسخه دوم شادی را برای طرفداران به دنبال نداشت. در The Crew 2 شما با دنیای آنلاین مسابقات های مختلف هوایی، دریایی، صحرایی، خیابانی و برخی دیگر رو به رو خواهید بود و تنها به اتومبیل اکتفا نمی کند. شرکت یوبیسافت این عنوان ریسینگ آنلاین را برای PC، PS4 و XBOX ONE در نظر گرفته و قرار است در سال جاری منتشر شود. البته نباید این بازی شرکت فرانسوی را رقیبی برای عناوین ریسینگ اتومبیلرانی دانست زیرا با هر وسیله نقلیه ای می توان به رقابت با دوستان و دیگر بازیکنان پرداخت.

The Division 2

یکی دیگر از عناوین به نمایش در آمده E3 2018 که ابتدا در کنفرانس مایکروسافت شاهد آن بودیم، بازی شوتر سوم شخص The Division 2 یوبیسافت بود. در حالی که ابتدا نمایش در کنفرانس مایکروسافت صورت گرفت، یوبیسافت نیز نمایش گیم پلی از این بازی را به اجرا درآورد. در نسخه جدید شاهد فروپاشی واشنگتن دی سی هستیم و گروه نظامی شما باید به نجات شهروندان این شهر بپردازند. در نسخه جدید سلاح های جدید و آیتم های متفاوتی را شاهد خواهید بود. The Division 2 قرار است مارس سال 2019 برای PS4، PC و XBOX ONE منتشر شود. گفتنیست سازندگان این بازی قصد دارند بسته های الحاقی رایگانی دردسترس بازیکنان قرار دهند.

یوبیسافت

بروزرسان For Honor

شرکت یوبیسافت در جریان کنفرانس E3 بروزرسان جدیدی را برای عنوان اخیر For Honor معرفی کرد. این بروزرسان حالت Breach mode را به بازی می افزاید که به گفته سازندگان بهترین حالت در بازی است. گذشته از آن مبارزه چینی The Wu Lin برای نخستین بار از جناحی جدید وارد بازی می شود و بازیکنان سبکی متفاوت در مبارزه با آن را شاهد خواهند بود. در حال حاضر For Honor را می توان به رایگان دریافت کرد و حتی نسخه Starter Edition نیز در Uplay رایگان است اما این معامله شیرین در مدت محدودی برگزار می شود.

Just Dance 2019

یکی از عناوینی که هر سال در کنفرانس یوبیسافت شاهد معرفی آن هستیم، سری بازیهای Just Dance است. عنوانی شاد و مفرح که شبیه ساز رقص را برای گیمرها فراهم می کند. افراد با این بازی می توانند ورزشی در خانه داشته و سرگرم شوند. Just Dance از عناوین محبوب شرکت یوبیسافت بوده که نسخه جدید آن تحت عنوان Just Dance 2019 سال جاری برای پلتفرم مشخصی منتشر می شود.

Skull & Bones

یکی دیگر از بازیهای مهم کنفرانس E3 2018 یوبیسافت را می توان عنوان Skull & Bones دانست. سبک بازی جنگ دریایی Skull & Bones تا حدودی به سری بازیهای Assassin’s Creed شباهت دارد. گیم پلی آن دقیقا چیزی مشابه جنگ های دریایی فرنچایز Assassin’s Creed است. بنابراین اگر این بازی را تجربه کرده باشید بی شک می توانید گیم پلی Skull & Bones را احساس کنید و تصور داشته باشید با چگونه بازی رو به رو هستید. Skull & Bones در سال گذشته معرفی شد و پیش بینی می شود در سال جاری یوبیسافت برنامه ای برای انتشار آن روی پلتفرم PC، PS4 و XBOX ONE داشته باشد.

تاکنون نمایش گیم پلی و تریلرهای مختلفی از Skull & Bones مشاهده شد و برخی از گیمرها به تحسین این بازی پرداختند اما به دلیل شباهت سبک جنگ دریایی Assassin’s Creed با آن کمی ناراضیتی طرفداران یوبیسافت در پی داشت. البته اگرچه ای ناراضیتی ها وجود داشته اما بدان معنا نیست که شاهد بازی نامطلوبی خواهیم بود و نباید به آن اشاره داشت.

یوبیسافت

Starlink: Battle for Atlas

دیگر بازی به نمایش درآمده کنفرانس یوبیسافت Starlink: Battle for Atlas عنوان علمی تخیلی که قرار است در آینده نزدیک برای PS4، XBOX ONE و نینتندو سوئیچ منتشر شود. باتوجه به آنچه در کنفرانس یوبیسافت مشاهده شد، بازی با گرافیک انیمیشنی که بازیکنان را با سیارات مختلف به کشف مناطق رو به رو می سازد. انتظار می رفت بازی برای PC نیز معرفی شود اما یوبیسافت تصمیم گرفت تنها به همین سه کنسول نسل فعلی بسنده کرده و برنامه ای برای نسخه PC نداشته باشد. تاریخ انتشار این عنوان اکتبر سال جاری خواهد بود.

Transference

یکی از بازیهای عجیبی که شرکت یوبیسافت در کنفرانس خود معرفی کرد، عنوان واقعیت مجازی Transference بود. این بازی سبک ترس بوده و توسط Elijah Wood یکی از بازیگران مطرح هالیوودی ساخته شده است. این بازی قرار است در اواخر پاییز 2018 برای پلتفرم Oculus, Vive, PlayStation VR, PS4 و Xbox One منتشر شود. این نخستین باری نیست که شخصیتی هالیوودی با شرکت های ناشر بازی همکاری می کنند.

انتظار می رود استقبال از بازی Transference که عنوان متفاوتی محسوب شده، قابل توجه باشد. آن هم بازی که توسط یکی از بازیگران مطرح هالیوودی ساخته شده است. البته تا زمانی که منتشر نشود نمی توان اظهار نظری داشت.

Trials Rising

شرکت یوبیسافت علاوه بر معرفی و نمایش عناوین فوق، بازی Trials Rising را که به عنوان یک بازی شبیه ساز موتورکراس بوده و در آن بازیکنان باید انجام حرکات نمایشی بپردازند، معرفی کرد. این عنوان برای  PS4، PC و XBOX ONE بزودی منتشر خواهد شد. پیش بینی می شود پس از انتشار شاهد انتشار بسته های الحاقی مختلفی برای بازی باشیم. این بازی نسخه های مختلفی داشته و یوبیسافت تصمیم گرفت در E3 2018 نسخه جدید آن را با گرافیک بهتر و گیم پلی قابل توجه معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا