اخبار بازی ها

هر آنچه در کنفرانس EA Play شاهد بودیم

هر آنچه در کنفرانس EA Play شاهد بودیم

شرکت EA در جریان کنفرانس EA PLAY که همیشه پیش از نمایشگاه E3 برگزار می شود، جدیدترین بازیهای خود را معرفی و برخی از بازیهای اخیرا معرفی شده را به نمایش گذاشت. این کنفرانس اگرچه بسیار طولانی نبود اما عناوین خوبی را از شرکت EA شاهد بودیم. عناوین مختلفی را در این کنفرانس بزرگ EA شاهد بودیم که باید به Madden NFL 19, FIFA 19، Unravel 2، Battlefield V ، Anthem و چندی دیگر اشاره کرد.

تمامی این عناوین را باید از بازیهای بزرگ شرکت الکترونیک آرتز دانست و حتی معرفی سرویس جدید اوریجین برای گیمرهای PC از اخبار بزرگ کنفرانس بود. البته این احتمال وجود داشته الکترونیک آرتز نمایش هایی را در سایر کنفرانس ها از جمله مایکروسافت یا سونی داشته باشد. البته از آنجایی که شرکت موردبحث یکی از شرکای کاری مایکروسافت محسوب می شود، انتظار داریم شاهد نمایش بازیها در کنفرانس این شرکت باشیم.

البته در ادامه می توانید شرحی از کنفرانس را مشاهده کنید:

Anthem

یکی از بازیهای مهم کنفرانس E3 شرکت EA، بازی Anthem استودیو BioWare بود که در کنار یک تریلر سینمایی، گیم پلی آن نیز به نمایش درآمد. این بازی در سبک شوتر سوم شخص بوده و المان های عناوین نقش آفرینی نیز در آن مشاهده می شود.

Anthem برای پلتفرم های مقصد PS4، PC و XBOX ONE تحت توسعه قرار دارد. گفته شده Anthem فاقد هر گونه لوت باکسی است و افراد می توانند سفارشی سازی برای چهار کلاس مختلف بازی داشته باشند و حتی آیتم هایی را خریداری کنند. به گفته BioWare در کنفرانس EA Play، این آی پی جدید 22 فوریه سال 2019 برای PS4، PC و XBOX ONE انتشار پیدا می کند.

پلتفرم های دیگری چون نینتندو سوئیچ برای این بازی تایید یا تکذیب نشده است. با تمام این تفاسیر می توان انتظار داشت جزئیات کامل تری از Anthem را در نمایشگاه های بعدی شاهد باشیم زیرا تا زمان انتشار فاصله زمانی طولانی باقی مانده است.

هر آنچه در کنفرانس EA Play شاهد بودیمBattlefield V

دیگر عنوانی که شرکت EA در کنفرانس EA Play خود به نمایش گذاشت، بازی شوتر اول شخصBattlefield V بود. البته این بازی پیشتر رونمایی شد و شرکت EA تصمیم گرفت طی رویداد جداگانه رونمایی منحصربفردی از این بازی شوتر هیجان انگیز خود داشته باشد.

در کنفرانس این بازی نمایش گیم پلی داشته و گرافیک چشم نواز آن نظر هر فردی را به خود جلب کرد. گذشته از آن شرکت EA و استودیو دایس خبر از وجود بخش بتل رویال در کنار بخش تک نفره دادند. البته  انتظار داریم در E3 2018 نمایش های بیشتری را شاهد باشیم. این بازی پاییز امسال برای PS4، PC و XBOX One منتشر خواهد شد.

عنوانی که بسیاری آن را تحسین کردند و این بازی EA را یکی از بهترین شوترهای سال 2018 دانستند. با این حساب می توان Battlefield V را یکی از عناوین جذاب این کنفرانس دانست.

Command & Conquer Rivals

یکی از اخبار هیجان انگیز کنفرانس EA معرفی نسخه موبایل سری بازیهای استراتژیکی Command & Conquer بوده و در ابتدا تصور می شد با عنوان جدید و محبوب این سری در بخش سایر پلتفرم ها رو به رو هستیم. اما شرکت EA تصمیم گرفت نسخه موبایلی را تحت عنوان Command & Conquer Rivals را معرفی کند.

عنوانی که در آن بازیکنان بایستی به دفاع از منطقه خود پرداخته و به ارسال نیروهای بیشتر منطقه موردنظر را از آن خود کنند. البته هر یک از تیم ها بایستی بمب هسته ای ساخته تا بیس اصلی دشمن نابود شود و هر طرفی که بتواند سریعتر عمل کند، در این بین موفق است. این بازی در تاریخ نامشخصی برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

هر آنچه در کنفرانس EA Play شاهد بودیمEA Origin Access

یکی از خبرهای شاد کننده کنفرانس EA Play اعلام شدن سرویس منحصربفرد EA Origin Access Premiere بوده که اجازه می دهد افراد با پرداخت حق اشتراک ماهانه از یک سرویس قابل توجه برخوردار شوند. این یعنی می توان زودتر از باقی به عنوان جدید شرکت EA دسترسی کامل پیدا کرد و دیگر همانند سرویس های قبل تنها به بخشی از بازی زودتر دسترسی پیدا نخواهید کرد. این سرویس قیمت مشخصی درباره حق اشتراک نداشته و  انتظار می رود شرکت الکترونیک آرتز جزئیات بیشتر را بزودی اعلام کند. گذشته از آن سرویس در اواخر تابستان سال جاری دردسترس قرار می گیرد از این رو افراد شاهد سرویس کامل و قابل توجهی در پلتفرم PC خواهند بود. گذشته از آن این سرویس برپایه EA Origin Access ساخته شده و تنها یک نمونه کامل شده است که خدمات بهتری ارائه می دهد.

فیفا 19

یکی از بخش های هیجان انگیز کنفرانس  EA Play شرکت الکترونیک آرتز، نمایش نسخه جدید شبیه ساز فوتبال فیفا 19بود. عنوانی که نسخه جدید سری بازیهای فیفا بوده و از طرفداران بسیاری برخوردار است. فیفا 19 برخلاف PES شرکت کونامی سال جاری با بخش Champions League همراه بوده که به عنوان لیگ قهرمانان اروپا شناخته می شود. شرکت EA توانسته برای نسخه سال جاری لایسنس Champions League را از آن خود کند. وجود این بخش می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران باشد. بدون شک شرکت کونامی برای PES با مشکلاتی رو به رو بوده و مشخص نیست موفق خواهد شد یا خیر.

این بازی برنامه ریزی شده در سپتامبر امسال برای PS4، PC، PS3، XBOX ONE، XBOX 360 و نینتندو سوئیچ منتشر می شود. بی شک باید انتظارات بسیاری از این نسخه جدید داشت.

Madden NFL 19

یکی از عناوین ورزشی دیگر معرفی شده در کنفرانس EA Play رونمایی از عنوان فوتبال امریکایی Madden NFL 19 بود. این بازی در امریکای شمالی از طرفداران بسیاری برخوردار است همانطور که ورزش فوتبال در کشورهای دیگر محبوبیت بالایی داشته، Madden به عنوان بازی فوتبال امریکایی دارای محبوبیت بالایی میان شهروندان امریکاییست.

پیشتر شرکت EA بازی Madden NFL 19 را برای دو کنسول نسل هشتمی PS4 و XBOX ONE تایید کرد اما تصمیم گرفت در EA Play نسخه PC را نیز تایید کند. این نخستین عنوان Madden از Madden 08 تاکنون بوده که برای پلتفرم PC نیز برنامه ریزی شده است.

NBA Live 19

دیگر عنوانی که باید به آن پرداخت و یکی از بازیهایی مطرح بوده، NBA Live 19 می باشد که نسخه جدید سری بازیهای شبیه ساز ورزش بسکتبال شرکت الکترونیک آرتز به شمار می رود. این بازی که شبیه ساز ورزش بسکتبال بوده طرفداران بسیاری داشته و یکی از رقبا NBA شرکت 2K می باشد. به گفته شرکت الکترونیک آرتز، بازی قرار است در تابستان سال جاری برای برای کنسول های PS4 و XBOX ONE منتشر شود. بنابراین بازیکنان باید تا تابستان سال جاری جهت تجربه آن منتظر بمانند.

هر آنچه در کنفرانس EA Play شاهد بودیمStar Wars Battlefront II

در کنفرانس شرکت EA تصمیم گرفت بسته الحاقی جدیدی را برای عنوان شوتر سوم شخص Star Wars Battlefront II معرفی کند. این بسته Clone Wars نام داشته و جنگ های خشنی را در برمی گیرد. البته جزئیات بسیاری ارائه نشده که از جمله باید به تاریخ انتشار بسته الحاقی اشاره کرد. شرکت EA موارد خاصی برای Star Wars Battlefront II نداشت و تنها بسته الحاقی جدید را جهت تجربه کاربری بهتر در نظر گرفت تا بازیکنان با محتوا اضافی بیشتر گیم پلی طولانی تری داشته و به نوعی از بازی لذت کاملی بدست آورند. Star Wars Battlefront IIدر سال گذشته برای PS4، PC و XBOX ONE منتشر شد. از این رو بسته جدید نیز برای همین سه پلتفرم مقصد منتشر می شود.

Star Wars Jedi Fallen Order

اگر بخواهیم به یکی از سورپرایزهای بزرگ EA در کنفرانس EA Play 2018 اشاره کنیم بی شک معرفی بازی Star Wars Jedi Fallen Order استودیو Respawn Entertainment هیجان انگیزترین بخش محسوب می شود. Star Wars Jedi Fallen Order عنوانی بین فصل 3 و 4 بازی Star Wars بوده و اطلاعات کاملی از آن ارائه نشد. پیش بینی می شود استودیو Respawn Entertainment بزودی اطلاعات کاملی از این عنوان خود ارائه دهد. استودیو Respawn وعده های بزرگی برای این بازی تخیلی داده است.

Unravel 2

آخرین بازی که باید به آن پرداخت بازی پلتفرمر Unravel 2 بوده که در سال های نسخه اول آن با استقبال چشمگیری رو به رو شد. این بازی شما را در قالب شخصیت کانوایی یارنی قرار داده که باید در برابر چالش های زیادی قرار گیرید و به حل پازل های مختلفی بپردازید. نسخه جدید Unravel 2 برای PS4، PC و XBOX ONE دردسترس است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا