اخبار بازی ها

نتیجه دادگاه هکر GTA 6 اعلام شد

نتیجه دادگاه هکر GTA 6 را در عصربازی بخوانید.

نتیجه دادگاه هکر GTA 6 اعلام شد. بدون شک می توان پرونده هک بازی GTA 6 را بزرگترین افشاگری تاریخ بازی های ویدئویی دانست. راکستار را که همه ی ما می شناسیم. کمپانی که سرسخت ترین حفره های امنیتی را دارد و اکثر قریب به اتفاق اوقات، تمامی تلاش رسانه ها برای پیدا کردن اطلاعات از بازی های آن ها بی نتیجه می ماند.

مدتی پیش بود که هکری توانست با نفوذ به سیستم امنیتی راکستار، به اطلاعات بسیار مهم و گسترده از GTA 6 دست پیدا کند. او حتی قصد اخاذی از راکستار را هم نداشت و کاملاً بی سر و صدا به یکباره اطلاعات زیادی از بازی را در فضای مجازی منتشر کرد. آن هم بازی GTA 6 که می توان گفت مورد انتظارترین بازی یک دهه اخیر خواهد بود. بعد از گذشت 24 ساعت از این افشاگری ها راکستار و Take Two جلسه فوری تشکیل دادند تا بتوانند ماجرا را هر چی زودتر جمع کنند.

طبق اخبار منتشر شده این هک توسط فردی 18 ساله با نام Arion Kurtaj انجام گرفته است. او پیش از پلتفرم Uber و حتی انویدیا را هم هک کرده بود. Arion Kurtaj برای این هک، تنها نبوده و یک فرد 17 ساله دیگر هم با وی همکاری کرده است. Arion Kurtaj پیش از این یک ضرر هنگفت سه میلیون دلاری را هم اوبر زده بود و حتی خسارت های جبران ناپذیری را به راکستار زد. چرا که بیشترین تاثیر و افت ارزش در سهام تیک تو را بعد از افشاگری های خود رقم زد.

روانشناسان دادگاه بعد از موشکافی شخصیت این هکر، به این نتیجه رسیده اند که او صلاحیت روانی و رفتاری لازم را ندارد. به خاطر همین هم هیئت منصفه قرار است بعد از تشکیل جلسه رای نهایی خود را اعلام کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا