اخبار بازی ها

اخبار جدید Alan Wake2 منتشر شد

اخبار جدید Alan Wake 2 هیجان انگیز به نظر می رسد.

اخبار جدید Alan Wake2 نشان دهنده کیفیت بالای بازی و المان های خلاقانه آن است. همانطور که می دانید سم لیک، کارگردان صاحب نام و کاربلد صنعت گیم، به صورت مستقیم ساخت دومین نسخه از این سری را کارگردانی می کند. او استاد ساخت بازی های کلاسیک داستانی با ویژگی های گیم پلی خلاقانه است. خالق مکس پین و Alan Wake حالا دومین نسخه از این مجموعه را جاه طلبانه تر از همیشه در دست ساخت قرار داده است.

روز گذشته استدیوی رمدی مصاحبه ای با رسانه یوروگیمر داشت که به موجب آن اطلاعات زیادی از بازی منتشر شده است که در ادمه می بینید. نخست آن که طبق گفته اعضا، برای فهمیدن داستان این عنوان باید چند بار آنرا تجربه کنید. همین مورد ارزش تکرار بازی را دوچندان می کند. عنوانی که از عناوین ژانر وحشت نوین مثل Midsommar و Heritaly و Get Out الهام گرفته است.

سم لیک می گوید که ترس این بازی اصلاً از نوع ترس تصادفی یا مبتنی بر غافلگیری های وابسته به موجودات ترسناک نیست. یعنی عملاً با یک ترس روانشناختانه روبرو هستیم که پیش در بازی Evil Within نمونه کامش را دیده بودیم. در بازی انواع و اقسام انمی ها و باس فایت ها وجود خواهند داشت که مبارزه با آنها چالش برانگیز است.

ایده 2 شخصیتی بودن بازی به مدت زیادی در ذهن توسعه دهندگان بازی بوده است، و آنها در این زمینه بسیار جاه طلب می باشند.در بازی اتاق های استراحتی وجود دارد که در آنها میتوانید شخصیت را تغییر دهید. همچنین در محیط جنگل چندین مسیر مختلف وجود دارد.

عنوان Alan Wake 2 در تاریخ 17 اکتبر ماه (25 مهرماه) برای نسل نهم منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا