ارتباط با ما

هواوی پی 11 با دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی و زوم ترکیبی 5 برابری !

با نزدیک شدن به پایان سال 2017، خبرها و شایعات زیادی در مورد گوشی‌های پرچمدار سال آینده میلادی منتشر می‌شود. در روزهای گذشته مطالبی درباره ظاهر و مشخصات احتمالی پرچمداران سامسونگ و ال جی مطالبی را خواندیم. امروز خبری منتشر شد که طبق آن هواوی پی 11 از دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی مجهز بهره می‌برد. همچنین در این خبر عنوان شده دوربین سلفی پرچمدار جدید هواوی 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

هواوی پی 11

پیش‌تر Evan Blass نیز در توییتی گفته بود پرچمدار جدید سری پی هواوی به دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی با زوم ترکیبی 5 برابری مجهز خواهد بود. در خبرها آمده لنزهای مورد استفاده در پی 11 نیز همانند نسل‌های قبلی ساخته کمپانی لیکا می‌باشد. این خبرها بر اساس تصاویری از لنزهای جدید لیکا است که یکی از کارمندان این کمپانی، تیزر آن را منتشر کرده است.

با این تفاسیر باید توقع یک دوربین فوق‌العاده و متفاوت در هواوی پی 11 داشته باشیم. ولی پشتیبانی از دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 24 مگاپیکسلی در جلو نیاز به سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد. به هر حال در روزهای آینده خبرهای دقیق‌تری از مشخصات پرچمدار جدید چینی‌ها منتشر خواهد شد که نقاط ابهام را برطرف می‌کنند.

در مورد تاریخ معرفی هواوی پی 11 تاریخ دقیقی اعلام نشده ولی احتمالا همانند سال‌های گذشته شاهد رونمایی از پرچمدار سری پی هواوی در ماه فوریه و در رویداد MWC 2018 خواهیم بود.

منبع: fonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا