ارتباط با ما

عناوین رایگان ماه دسامبر Xbox Live مشخص شد

شرکت مایکروسافت همانند ماه های قبل عناوین رایگان ماه دسامبر مشترین گلد Xbox Live را مشخص کرده است تا کاربران بتوانند به تجربه رایگان عناوین موردنظر بپردازند. در لیست جدید شاهد دو بازی جدید چون Warhammer: End Times – Vermintide و Back to the Future: The Game – 30th Anniversary Edition برای دو کنسول XBOX ONE هستیم.

بازیکنان XBOX 360 نیز باید عناوین Child of Eden و Marlow Briggs and The Mask of Death را روی کنسول خود بازی کنند. با این حساب صاحبان کنسول های XBOX 360 و XBOX ONE با داشتن حساب گلد XBL می توانند عناوین رایگان موردنظر را اجرا کنند و از بازی موردنظر لذت ببرند.

با بازی های موردنظر می توان به تجربه لذت بخش عناوین پرداخت.  البته پیشتر کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفت کنسول نسل جدید XBOX ONE X را با قیمت 499 دلار عرضه دارد. کنسولی که با قیمت بالا و مشخصت سخت افزاری بزرگ یک محصول کامل بوده و تاکنون توانسته فروش بالایی داشته باشد.

شبکه XBL هر ماه عناوین رایگانی را در اختیار کاربران XBOX ONE و XBOX 360 قرار می دهد تا به تجربه بازی موردنظر بپردازند و هزینه ی نیز پرداخت نکنند. شایان ذکر بوده این بازی ها تنها در یک ماه دسامبر قابل دریافت به رایگان هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا