ارتباط با ما

به روایت تصویر : Assassin’s Creed Syndicate نسخه PC

سازنده : Ubisoft Quebec[a]
ناشر : Ubisoft
تهیه کننده : Marc-Alexis Côté
کارگردان : François Pelland
طراحی : Scott Phillips
نویسنده : Jeffrey Yohalem
آهنگساز : Austin Wintory-Tripod
از سری بازیهای : Assassin’s Creed
موتور بازی : AnvilNext
کنسول ها : Microsoft Windows-PlayStation 4-Xbox One
تاریخ عرضه : PlayStation 4, Xbox One-October 23, 2015-Microsoft Windows-November 19, 2015
سبک : Action-adventure, stealth
حالات بازی: Single-player

خلاصه نسخه PC بازی Assassin’s Creed Syndicate هم عرضه شد و فقط باید سکوت کرد و به تماشا نشست .

Assassin’s Creed Syndicate یک بازی ویدئویی تاریخی در سبک اکشن ماجرایی و مخفی‌کاری است که بوسیلهٔ یوبی‌سافت کبک توسعه یافته و توسط یوبی‌سافت عرضه شده‌است. این بازی در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ برای کنسول‌های نسل هشتم، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد و در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ نیز برای مایکروسافت ویندوز عرضه خواهد شد. این نهمین قسمت از مجموعه اصلی اساسینز کرید به شمار می‌رود که داستان آن ۷۵ سال پس از اتفاقات نسخهٔ کیش یک آدم‌کش: وحدت رخ می‌دهد .
روند بازی
این نسخه نیز همانند دیگر بازی‌های مجموعه در سبک اکشن ماجرایی، با دید سوم شخص و به صورت جهان باز می‌باشد و همچنین امکانات جدیدی شامل سیستم جدید جهانگردی، بهبود عملکرد مبارزات و مخفی‌کاری و ﺭﺍﻧﺪﻥ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ از جمله کالسکه است. ﺳﻼح ﻭ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺍﺿﺎﻓﻪ شده و همچنین بازیکن به صورت اختیاری قادر خواهد بود تا همانند بازی اتومبیل دزدی بزرگ ۵ هم در شخصیت جیکوب و هم در شخصیت ایوی بازی کند .

این نسخه فاقد بخش چندنفره است و ﻃﺒﻖ ﺻﺤﺒﺖ‌ﻫﺎﯼ ﯾﻮﺑﯽ ﺳﺎﻓﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻤﺮکز ﺑﺨﺶ ﺳﺎﺧﺖ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ روند ﻭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺯﯼ می‌باشد ﻭ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺨﺶ ﺁﻧﻼﯾﻨﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ. طی گفتگوی وب‌گاه گیم‌اسپات با یکی از اعضای یوبی‌سافت کبک ﺍﺫﻋﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ; ﺳﺎﺯﻧﺪﮔﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻤﺮکز ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺑﺨﺶ تک ﻧﻔﺮﻩ ﻗﺮﺍﺭ دادند ﻭ ﻃﺒﻖ ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮﯼ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﻗﺮﺍﺭ بر این ﺷﺪ که ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺨﺶ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮﻩ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﻮﺩ .

داستان
رویدادهای بازی توسط برادر و خواهری دوقلو به نام‌های جیکوب و ایوی فرای در لندن ۱۸۶۸ و دوران انقلاب صنعتی و ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺗﺎریک ویکتوریا ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﻟﻨﺪﻥ ﺟﺮﯾﺎن دارد. داستان در خارج از لندن آغاز می‌شود. شخصیت‌های بازی به وسیله قطار به لندن رسیده، و برای اولین بار این شهر را رویت خواهند کرد. زمانی که جیکوب و ایوی به لندن رسیدند، تمپلارها در حال پیروزی بودند و تمامی جنبه‌های کلیدی لندن به دست آن‌ها بود. در گذشته لندن بزرگترین مرکز بشریت، و جمعیتی معادل یک چهارم جهان را دارا بوده است، و تمپلارها بر روی تمامی بخش‌های شهر کنترل کامل داشتند .

عنوان کیش یک آدم‌کش: سندیکا از روی رمان «The Cricket on the Hearth» اثر چارلز دیکنز نوشته و الهام برداری شده‌است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا