ارتباط با ما

مانیتور جدید 34 اینچ ASUS تحولی برای گیمرها !

[review]

یکی از واقعیت هایی که اغلب نادیده گرفته می شود، این است که سیستم گیمینگ را تنها در سخت افزار قوی خلاصه می کنند. در کنار سخت افزار قوی، شما نیاز به یک مانیتور عالی برای بازی کردن نیاز دارید. بنابراین اگر بدنبال خرید قطعات گیمینگ بالارده هستید، بهتر است تا یک نگاهی به لیست جدیدترین مانیتورهای گیمینگ بیندازید. گیمرای حرفه ای همیشه بهترین ها را انتخاب می کنند و مانتیور ASUS ROG Swift PG348Q آمده است تا پاسخگوی نیاز این گیمرها باشد. این مانیتور چیزهای زیادی با خود همراه دارد: اندازه ی بزرگ، صفحه نمایش خمیده، طراحی زیبا و دیگر تکنولوژی های کاربری .
شرکت ASUS در طی نمایشکاه IFA2015 ، اقدام به معرفی مانیتور بالا رده ROG Swift PG348Q کرد. همانطور که اسم این مانیتور پیداست، این مانیتور از سری محصولات با کیفیت ROG یا Republic of Gamers است و می خواهد پرچم مانیتورهای این سری را با افتخار بدست بگیرد. صفحه نمایش این مانیتور، خمیده است و 34 اینچ اندازه دارد، و از پنل IPS LCD با رزولوشن 3440×1440 بهره مند شده است. نسبت ابعاد این مانیتور، 21:9 است و از نرخ بارگیری 100Hz استفاده می کند، البته با کمک تکنولوژی nVIDIA G-Sync که در این مانیتور بکار گرفته شده ، امکان افزایش این نرخ ممکن می شود. میزان پاسخ دهی این مانیتور حدود 5 میلی ثانیه است. میزان روشنایی آن نیز حدود 300cd/m2 می باشد .
تکنولوژی GamePlus که برای گیمرهای حرفه ای فراهم شده، این امکان را به کاربر می دهد تا بسرعت تنظیمات صفحه نمایش را اعمال کند و از شش حالت موجود صفحه نمایش، یکی را انتخاب کند. هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه منتشر نشده، ولی مطمئنا مانیتور ROG Swift PG348Q با این مشخصاتی که دارد، قیمت کمی نخواهد داشت .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا