اخبار کنسول

PS5 Slim بالاخره لو رفت

PS5 Slim بالاخره توسط مایکروسافت لو رفت!

PS5 Slim بالاخره لو رفت. شاید برای تاج جالب باشد که بدانید این موضوع را نه کارمندان سونی یا منابع خبری وابسته به آن، بلکه مایکروسافت لو داده است. در جواب به چگونگی این موضوع، باید اشاره ای به دادگاه رقابت بین سونی و مایکروسافت پیرامون خرید اکتیویژن اشاره کنیم. سونی اعتقاد دارد که مایکروسافت با خرید اکتیویژن به صنعت گیم و مفهوم رقابتی آن ضربه خواهد زد. در این بین هم مایکروسافت نسبت به این نظر اعتراض دارد. در نهایت دادگاه شکل گرفته بین این دو شرکت، باعث شده است که بخش زیادی از اسناد و خبرهایی که مخاطبین عادی از آن بی خبر هستند، لو برود و از آنجایی که دادگاه چنین حکم و نظری را دارد، هیچ کدام از طرفین نمی توانند عذر و بهانه ای برای اعتراض به این لو رفتن ها داشته باشند.

اما در جدیدترین سند لو رفته توسط مایکروسافت، مشخص شده است که سونی حتی همین حالا تمام تمرکزش را بر روی ساخت و عرضه PS5 Slim گذاشته است. البته مایکروسافت به این مورد کفایت نکرده و جزئیات بیشتری از این کنسول را در اختیار دادگاه قرار داده است.

بنا به اسناد جدید رو شده توسط مایکروسافت در دادگاه، PS5 Slim واقعا وجود دارد و در سال جاری میلادی با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. همچنین این کنسول دیسک درایو جدا شدنی دارد که البته برای مدل دیسک ادیشن PS5 معمولی کاربردی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا