اخبار بازی ها

The Last Of Us Part lll لو رفت؟

The Last Of Us Part lll توسط منابع نامشخصی لو رفته است

The Last Of Us Part lll لو رفت؟ همانطور که پیش از این نیل دراکمن به عنوان مدیر استدیو ناتی داگ و شخص اول این استدیو تایید کرده بود، آن ها مشغول ساخت The Last Of Us Part lll هستند. البته به نظر می رسد که پیش از عرضه این بازی، احتمالاً یک عنوان دیگر عرضه کنند. طبق شایعات ناتی داگ قصد دارد یک IP جدید احتمالاً در دنیایی فانتزی را روایت کند. سبک بازی هم مشخص نیست اما منابع خبری می گویند که احتمالاً یک بازی اول شخص خواهد بود.

اما برگردیم سراغ The Last Of Us Part lll. شاید جالب باشد که بدانید مراحل ساخت بازی سریعتر از آن چیزی که توسط می شد طی می شود. اما این که بازی دقیقاً چه داستانی را روایت می کند و کلاً در چه دوره ای قرار است در جریان داشته باشد را کسی نمی داند.

The Last Of Us Part lll لو رفت؟

طبق اخبار لو رفته از The Last Of Us Part lll، الی همچنان در بازی حضور خواهد داشت. اما این که واقعاً شخصیت اول بازی باشد همچنان توسط منابع تایید نشده است. حتی ممکن است که قابل بازی نباشد و صرفاً یک حضور مهم و موثر را از او ببینیم.

ظاهراً مراحل نوشتن داستن بازی توسط دراکمن تکمیل شده است و حالا ناتی داگ مشغول برنامه ریزی ها برای شروع مراحل فیلمبرداری و موشن کپچر از اواخر سال میلادی جاری است. این بدان معناست که تقریباً ایده ها و المان های موجود در گیم پلی بازی هم طراحی شده اند و روند ساخت آن به خوبی پیش می رود.

یک نکته جالب درباره بازی این است که به مدت زیادی در حال توسعه بوده است. خیلی ها اعتقاد دارند که حتی پیش از ساخت نسخه دوم، نیل دراکمن پیش داستان این بازی را هم آماده کرده است و مستقیماً وارد مراحل توسعه بازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا