اخبار بازی هااخبار کنسول

بدون کنسول Starfield بازی کن

بدون کنسول Starfield را می توانید با کمک تلویزیون سامسونگ بازی کنید

بدون کنسول Starfield بازی کن. جمله عجیبی به نظر می رسد. نه؟ اما شاید برای مخاطبین ایرانی چنین چیزی عجیب باشد. شاید حتی یک کاربرد خارجی با دیدن این پست شگفت زده هم نشود. اما ما می شویم. دلیلش را اما در ادامه متن برای تان خواهیم گفت.

مایکروسافت امروز یک خبر منتشر کرد مبنی بر این که دارندگان تلویزیون سامسونگ می تواند بدون داشتن کنسول ایکس باکس بازی های این پلتفرم را تجربه کنند. آن هم بازی های سنگین با گرافیک خیلی خوب مثل استارفیلد. تنها کافیست از طریق سرویس Gaming Hub تلویزیون خود به بخش ایکس باکس و گیم پس بروید تا بتوانید به راحتی بازی را تجربه کنید.

بدون کنسول Starfield بازی کن

حق دارید. تجربه بازی ها در بستر اینترنت و سرویس ابری ما چیز عجیبی است. چون حتی سرعت و امکان دسترسی به یک اینترنت ساده هم برای ما مقدور نیست. اما مخاطبین شهر فرنگ می توانند به راحتی و با توجه به سرعت خوب اینترنت شان از طریق سرویس ابری به راحتی بازی های سنگین و پرخرج دنیا را تجربه کنند. چنین تکنولوژی را می توان یک انقلاب در بازی های ویدئویی دانست. شما که غریبه نیستید، احتمالاً کنسول های گیمینگ به آن شکلی که فعلاً می شناسیم، تنها چند سال دیگر بتوانند دوام بیاورند و جای خود را در نهایت به سرویس های ابری می دهند. جایی که نه نیازی به هزینه برای ساخت و عرضه کنسول است. نه دردسرهای خرید برای مخاطبی که قیمت دلار برایش سر به فلک کشیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا