اخبار بازی ها

Call Of Duty Modern Warfare III معرفی شد + تیزر

Call Of Duty Modern Warfare III معرفی شد

Call Of Duty Modern Warfare III از همین الان با اطمینان می توان گفت که یکی از پرفروش ترین بازی های سال آینده خواهد بود. اکتیویژن دقیقاً بعد از ریبوت مجموعه Modern Warfare توانست دوباره این سری را به اوج برساند. که خب همین موضوع چند دلیل داشت. اول این که بخش داستانی بازی دوباره احیاء شد. از طرفی قسمت چند نفره در قالب لایو سرویس و البته حالت بتل رویال وارزون توانستند به یک محبوبیت فوق العاده برسند.

اما حالا Call Of Duty Modern Warfare III وارد کار شده است. عنوانی که حداقل از نظر من می تواند ضعف های نسخه پیشین را جبران کند. می پرسید چه ضعف هایی؟ خب مشخص است. قسمت های قبلی بخش داستانی خوب اما کوتاهی داشتند. به نظر می رسد حالا این قسمت طولانی تر از قبل شود. از طرفی راستش را بخواهید کمی مکانیسم های گیم پلی بازی تکراری شده بودند و حالا قرار است تحولات اساسی در شوتر بازی هم ببینیم.

تیزری که می بینیم اطلاعات زیادی را در اختیار قرار نداده است اما حداقل این را می دانیم که بازی برای کنسول های نسل هشتمی و نهمی در تاریخ 19 آبان عرضه می شود. البته احتمالاً تا اواخر مردادماه طی یک ایونت بازی با جزئیات بیشتری معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا