اخبار بازی ها

Mortal Kombat 1 توسط منتقدین تست شد؛ شاهکار؟

Mortal Kombat 1 توسط منتقدین که زودتر به بازی دست پیدا کردند تست شد

Mortal Kombat 1 توسط منتقدین تست شد؛ خبری که امروز در رسانه های معتبر گیمینگ حسابی غوغا به پا کرد. تعدادی از معتبرترین منتقدین و رسانه های گیمینگ توانستند مهمان ضیافتی باشند که سازندگان مورتال کامبت 1 ترتیب داده بودند و طی آن به تجربه دقایقی از بازی و مکانیک های آن بپردازند. بدون شک برای شما سطح تغییرات این بازی در قبال نسخه های گذشته مهم ترین محل پرسش است. همانطور که از اسم بازی پیداست عملاً با یک ریبوت روبرو هستیم که سطح تغییرات آن فراتر از ابعاد گیم پلی است و حتی روی داستان هم تاثیر می گذارد.

خلاصه ای از پیش نمایش رسانه ویندوز سنترال از عنوان Mortal Kombat 1، امروز منتشر شد. منتقد به صورت کلی از بازی رضایت کامل داشت. طبق گفته او انیمیشن ها به مراتب باورپذیرتر و بسیار سریع تر شده اند. یک نوع نرمی و روانی خاصی در این انیمیشن ها نهفته است که بار جذابیت کمبوها بازی را دوچندان می کند. همچنین طبق گفته وی این مکانیک حرکت های سینمایی بازی رو بسیار جذاب تر و پویا تر جلوه می‌دهد.

این منتقد اعتقاد دارد که بازی توانسته به یک بالانس کاملاً قبول در سختی و چالش های مسابقات دست پیدا کند که پیش از این در ادای آن ناموفق بوه است. همچنین مود های Versus و Tower را تجربه کرده و بسیار آنها را ستایش کرده است. بطور کلی ویندوز سنترال از عملکرد این عنوان بسیار راضی بوده و آنرا یک پیشرفت قابل قبول در این سری می‌داند.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برای پی‌سی، سوئیچ و کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا