ارتباط با ما

11 اتفاق بزرگ در E32016

در  نمايشگاه E3 2016 شاهد اتفاقات زيادي بوديم. اعم از معرفي Xbox One S گرفته تا God Of War جديد. حال در اين بين، تيم عصر بازي با ترجمه برنامه IGN در اين مورد،11 اتفاق بزرگ در اين نمايشگاه را براي شما معرفي ميکند. با عصر بازي همراه باشيد.

hvjf

11-اولين اطلاعات از Resident Evil 7 منتشر شد

بعد از موجود شدن دموي اين بازي در PSN, ما شاهد شخص اول بودن بازي، همراه با تعداد بيشتر هيولاها مواجه بوديم. به نظر مي آيد اين يک شروع دوباره براي اين سري است و با تريلري که ما ديديم و تفاوت با نسخه هاي قبل، ميتوان آن را يکي از بزرگترين اتفاق ها دانست!

zelda0004

10- The Legend Of Zeleda:Breath Of The Wild واقعا بزرگ بود!

بايد گفت که اين سري Zeleda واقعا معرکه بود، با Open World بودن و تعداد گيمپلي هاي زيادي که در E3 نمايش داده شد به نظر مياد بازي نيز بسيار گيمپلي طولاني داشته باشد! همچنين قابل توجه شما باشد که اين بازي توانست برنده بهترين Show در IGN را نيز داشته باشد.

CrashCover

9-سري Crash Bandicoot دوباره ريليز ميشوند

و برگشتيم به 1996! سري کرش حالا براي Ps4 برميگردند! ميتوان گفت بعد از Uncharted اين بازي يکي از سورپرايز کننده ترين بازي ها بود که مردم منتظر آن بودند. حالا که اين بازي در راه است، احتمالا بايد منتظر نسخه جديد بازي نيز باشيم!

vhcdj

8-مرد عنکبوتي Insomniac معرکه بود!

اول از همه، با جمله هاي معروف مارول و قهرمان محبوبش شروع ميشد. همه ي ما ميدونيم که آخرين بازي Spiderman در سال 2014 و توسط Activision ساخته شد. حالا، Insomniac سازنده محبوب بازي Rachet And Clank برگشته تا بازي شخصيت معروف مارول را دوباره قدرتمند بخشد!

vhsj

7-Death Standing آمد و کوجيما برگشت

“من برگشتم!” اولين سخن کوجيما، در نمايشگاه E3 2016 بود، حالا کوجيما با بازي جديدش برگشته. بازي کوجيما با Norman Reedus شروع شد و با لخت بودن او، او بچه اي را بغل کرد، فعلا هيچ چيز نميتوان درباره بازي گفت، تنها اينکه بهترين بازگشت بود!

bvnc

6-God Of War جديد معرفي شد

شايد ابتدا فکر ميکرديد بازي Horizon است، اما پس از آن ميديد که کريتوس نمرده است و بچه اي دارد، مهربان تر شده و به دنياي اسکاندويايي ها رفته است و در راه بقاست. ميتوان گفت بزرگترين سورپرايز سوني، همين بازي بود!

xbox-one-s

5-Xbox One S معرفي شد

در کنفرانس مايکروسافت از کنسول جديد و نيمه نسلي ايکس باکس نيز رونمايي شد، که 40% کوچکتر است و با اينکه از پورت کينکت پشتيباني نميکند با اين حال 4k بوده و رقيب Ps4 Neo است. همچنين بايد گفت اين کنسول داراي عنوان انحصاري نسبت به نسخه معمولي وان نيست ولي داراي بازي هاي Forza 3 يا Gears Of War 4 و غيره خواهد بود.

Elder-Scrolls-Skyrim-Collectors-Edition-PC-500x387.jpg.optimal

4-نسخه Special Edition Skyrim معرفي شد

بازي The Elder Scrolls V:Skyrim در اکتبر امسال براي کنسول هاي نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد. همچنين بايد بدانيد که مدي که سال هاي PC بازان از آن لذت بردند بر روي کنسول هاي نسل هشتم نيز خواهد بود و شما ميتوانيد با اژدها ها بجنگيد.

landscape-1458577493-418876

3-بتسدا از Elder Scrolls 6 رونمايي کرد

…اما اين هيچ چيز نيست، بتسدا اعلام کرد که نسخه جديد Elder Scrolls در راه است، فعلا هيچ تاريخي اعلام نشده است. همچنين بتسدا گفته است که در حال کار بر روي دوپروژه بزرگ است که هردو بسيار مهمند.

maxresdefault2-کنفرانس معرکه Sony

در کنفرانس سوني، کم صحبت شد، بيشتر با بازي روبرو بوديم تا صحبت و حرف درباره نسخه جديد يا چيز ديگر. از God Of War و Crash و Star Wars گرفته تا Batman VR و Call Of Duty Infinite Warfare و MW3. و جدي جدي، اونا يک ارکستر اورده بودن!

X3Pzpez

1-از پروژه اسکورپيو رونمايي شد

بايد گفت، طبق گفته هاي مايکروسافت، اسکورپيو يک اتفاق بزرگ در صنعت بازي خواهد بود. اين کنسول در سال 2017 ميباشد، ولي با توجه به گفته ها، اين کنسول با هر کنسول ديگري که ديديد تا به حال متفاوت خواهد بود.

در آخر بايد منتظر سال بعد ماند، که در 23 ژوئن تا 25 ژوئن منتظر نمايشگاه جديد E3 باشيم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا