ارتباط با ما

MSI و معرفی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti

شرکت MSI را باید یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سخت افزار و لپتاپ دانست. این شرکت به تازگی تصمیم گرفت از کارت گرافیک قدرتمند جدید خود به نام  GeForce GTX 1080 Ti GAMING X TRIO رونمایی کند.

کارت گرافیکی که در طراحی بسیار چشمگیر بوده و از قدرت عملکرد بالایی بهره می برد. سه فن 100 میلیمتری با سیستم خنک کننده TRI-FROZR ثبات عملکردی را به دنبال خواهد داشت. از مشخصات این کارت باید به 3584 هسته کودا، رابط حافظه 352 بیتی، حداقل فرکانس 1569 مگاهرتزی، حداکثر فرکانس 1683 مگاهرتزی، حافظه 11 گیگابایتی GDDR5X با فرکانس هسته 11 گیگاهرتزی و برخی دیگر اشاره داشت.

همانطور که گفته شد MSI از سیستم کولینگ قدرتمند TRI-FROZR با سه فن خنک کننده بهره گرفته که مانع از تولید حرارت تراشه گرافیکی شده و ثبات عملکردی را برای همیشه پر توان بودن فراهم می آورد. کمپانی تایوانی یکی از شرکای انویدیا بوده که به دنبال معرفی کارت های جدید به سرعت مدل سفارشی را توسعه داده و عرضه می دارد.

البته GeForce GTX 1080 Ti GAMING X TRIO را باید یک مدل قدرتمند دانست که با تراشه گرافیکی GTX 1080Ti می تواند برای اجرای بازیهای 4K بسیار مناسب باشد و بتواند بدون هیچ نقصی عمل کند.

پورت های به کار گرفته شده شامل دو DisplayPort 1.4 ، دو HDMI 2.0، یک  dual-link DVI-D می شود. همچنین این کارت با قیمت 934 دلار برای خرید دردسترس بوده و مشتریان قادرند آن را خریداری کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا