نقد و بررسی بازی ها

معرفی و بررسی 10 بازی برتر ماه دسامبر 2018

دسامبر همیشه ماه بازیه و به نظر می‌رسه دسامبر امسال پر و پیمون باشه. سلام به همگی. امروز در عصربازی با 10 بازی برتر ماه دسامبر 2018  که نمیتونین از دستشون بدین باهاتون هستم.

 

شماره‌ی ۱۰، اوورراید مک سیتی براوله که همونطور که از اسمش پیداست بازییه که در اون باید ربات‌های غول‌پیکر رو کنترل کنین و به این ترتیب حافظ شهرتون در برابر اون‌ها باشین. اون‌طور که به نظر میاد، واقعاً در برابر خرابی‌هایی که یه موجود فضایی داره به وجود میاره نیاز به محافظت هم وجود داره که می‌تونه توی کمپین‌های تک‌نفره یا کوآپ صورت بگیره و بعد تلاش کنین تا توی مود مولتی‌پلیر همدیگر رو شکست بدین. این بازی حالا دیگه حساب‌شو پس داده. بازیی نیست که اومده باشه تا در صنعت گیمینگ انقلابی به پا کنه اما دنیایی پر از جذابیت و سرگرمی رو به همراه داره که در اون تا چهار نفر می‌تونن هم زمان در مود کوآپ بازی کنن. توی این مود هرنفر مسئول ساختار یا همون مک خودشه. در نظر من این بازی واقعاً امیدبخشه. و ما باید چهارم دسامبر منتظر نسخه‌های پی‌اس۴ و اکس‌باکس‌وان اون باشیم.

 

شماره‌ی ۹، بازی کاتاماری داماسی ریروله که بازسازی بازی کانمرا دیماسی‌ در نسخه‌ی اچ‌دیه. یه پازل، شایدم یه جور غلتونک عجیب‌غریب با یه عالمه سرگرمی و یه دنیا چیزای جالب! واقعاً بازی دیگه‌ای شبیه به این نیست و همین مسئله نقطه‌ی قوتشه. گرچه یه خورده فرمتش قدیمیه و گرافیکش چنگی به دل نمی‌زنه اما من توصیه می‌کنم که اگر تا حالا بازی نکردینش، امتحانش کنین. گرچه یه عالم اشتباه و سوتی داره اما سرگرم‌ کننده‌س. این بازی برای پی‌سی طراحی شده و قراره هفتم دسامبر منتشر شه. پس حتماً این بازی یادتون نره.

 

شماره‌ی ۸، یه جور بازی پرسونا دنسینگه که مثل همه‌ی انواع این دست بازی‌هاس. تا موقعی که طرفدار این قبیل بازی نباشین نمی‌تونین درک کنین که جذابیت این بازی‌ها در چی‌ان. اما وقتی اهلش باشین می‌دونین که چرا این بازی خیلی سرگرم‌ کننده‌س. خلاصه این که کالکشن پرسونا دنسینگ اندلس نایت که شامل پرسونا ۳ دنسینگ این مونلایت، پرسونا ۴ دنسینگ آل نایت و پرسونا ۵ دنسینگ این استارلایت همه‌شون چهارم دسامبر برای پلی‌استیشن۴ عرضه خواهند شد.

 

شماره‌ی ۷، بازی گرِس که تو فرمت انیمیشن ساخته شده ولی می‌دونین اگه به تریلر بازی یه نگاهی بندازین می‌بینین که بی‌انصافیه اگه فقط اسمش رو خوش‌ساخت بذاریم چون خیلی بازی‌ها هستن که خوش‌ساختن اما این بازی انگار در اصل یک انیمیشن بوده که به فرمت بازی در اومده. این بازی با وجود این که از خیلی جهات قادره در مسیر سفرش بازیکن رو به راحتی با خودش همراه کنه اما گهگاه به نظر می‌رسه خیلی زیاد دست‌وپاگیر سنت باقی‌ مونده. با این حال هر چی که باشه این بازی از اون بازی‌هاست که من دیوونه‌شونم و برام خیلی هیجان انگیزه. روز ۱۳ دسامبر این بازی برای پلتفرم‌های پی‌سی و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شه و شک نکنین که مشتاقانه منتظر اون روزم.

 

شماره‌ی ۶، بازی داسکه که خیلی زود به موفقیت رسید. اگر به حال و هوای بازی‌های یه خورده قدیمی‌تر علاقه دارین، این بازی به طرز خاطره‌ برانگیزی، بازی‌های تیراندازی قدیمی‌تر رو توی ذهن‌تون زنده می‌کنه و دقیقاً از همون سبک باز‌ی‌های تیراندازی که من دوست دارم. این بازی یه چیزای منحصر به فردی داره چیزایی که جدای از سبک تیراندازی به خود تیراندازی مربوط می‌شه. از بعد زیباشناسی این بازی خیلی خوب عمل کرده. بعضی جاها عرض تصاویر خیلی خوب و گسترده‌س. به طور کلی بازی بسیار خوش ساختیه. با وجود این که ستینگ بازی جدیده و در پنسیلوانیا اتفاق میفته اما احساس آشنایی به آدم القاء می‌کنه. یقیناً این ژانر خیلی سرزنده‌س. این بازی گرون هم نیست. دهم دسامبر با قیمت ۲۰ دلار در استیم میتونین این بازی رو بخرین.

 

شماره‌ی ۵، اینسرجنسی سنداستورمه ؛ یه بازی تیراندازی اول‌شخص که در مود مولتی‌پلیر ارائه شده. این بازی شباهت‌های آشکاری به اینسرجنسی داره با این حال ستینگ بازی یه کمی فرق کرده. اما باید بگم که جزئیات گرافیک این بازی خیلی پیشرفت کرده و در خلاصه‌ترین حالت ممکن می‌تونم بگم که خیلی امیدوارکننده بوده نسخه‌ی پی‌سی این بازی روز ۱۲ دسامبر منتشر میشه هرچند قراره یه نسخه‌ی برای پلتفرم دیگه ای هم ارائه بشه. شماره‌ی چهار، پابجی پی‌اس۴ ه که اگر با بازی‌های سبک بتل رویال آشنا باشین می‌دونین که پی‌اس۴ از اون شکوهی که داشته مدتیه فرو افتاده و در حال حاضر فورتنایته که پرچمش رو بالا نگه داشته. اما حالا زمان اون رسیده که یه بازی پی‌اس۴ واقعی خودی نشون بده پابجی بی‌شک بازی خیلی خوبیه که خیلی از مردم سبک واقع‌ گرایانه‌ش رو به گرافیک‌ کارتونی فورتنایت ترجیح می‌دن. و بالاخره اینکه هفتم دسامبر می‌تونین بازیش کنین.

 

شماره‌ی ۳، میوتنت یر زیرو رود تو اتنه. که یه بازی استراتژیک تاکتیکی بر مبنای مبارزه‌س. در کنار همه‌ی این ویژگی‌ها، با یه سری عناصر کارتونی هم روبه رو هستین توی این بازی باید یه تیم متشکل از اردک یا خوکی که می تونن صحبت کنن و ویژگی‌های انسانی دارن رو هدایت کنین. یه سِیر داستانی، کمپین سینگل‌پلیر همه و همه در کنار هم یه بازی کامل رو ساخته من برای این بازی خیلی ذوق دارم چون که اکس‌کام رو هم دوست داشتم و گفته شده که این بازی از اکس‌کام الهام گرفته. اما در عین حال این بازی جالب‌تر به نظر می‌رسه و یه جورایی دید پوچ‌گرایانه‌تری داره. به هر حال هر جور که نگاه کنین بازی خاصی به نظر میاد و سخته الان بخوایم خیلی راجع بهش صحبت کنیم این بازی روز چهارم دسامبر در نسخه‌ی پی‌سی منتشر می‌شه.

 

شماره‌ی ۲، بازی جاست کاز ۴ه. بازیی که کاملاً به شکل یه فیلم اکشن واقعی ساخته شده و همین مسئله باعث شده که خیلی جاها بیش‌تر از اینکه یه ماجرای جالب پر از جزئیات باشه، بهتون اجازه نده که از یه حدی فراتر برین.اما بهرحال این هم ویژگی این بازیه. قطعاً جاست کاز ۴ با وجود تریلرهایی که از بازی ارائه داده انتظارات رو خیلی بالا برده و من واقعاً منتظرم تا جزئیات این بازی رو ببینم. جاست کاز داره بزرگ‌ و بزرگ تر میشه و این چیزیه که من رو ترغیب می‌کنه تا چشم انتظارش باشم. این بازی قراره چهارم دسامبر برای پی‌سی و پلتفرم‌های پی‌اس‌فور و اکس‌باکس‌ وان منتشر بشه. در نهایت

 

شماره‌ی ۱، سوپر اسمش برادرز التیمیت‌، روی پلتفرم نینتندوئه. خب، آره، چرا که نه؟ این بازی دقیقاً اونیه که من دوست دارم. اصلاً اون چیزی که همه دوست دارن. کیه که سوپر اسمش رو نخواد؟ من دوست ندارم توضیح زیادی درباره ی این که سوپر اسمش برادرز آلتیمیت چیه بدم فقط همین که قراره نسخه‌ی این بازی روی پلتفرم نینتندو سوئیچ توی دسامبر منتشر شه. تموم اون چیزی که می‌خوام بگم اینه که خیلی براش هیجان‌زده‌م. نمی‌تونم برای بازی باهاش صبر کنم. و میدونم که این احساسیه که خیلی‌های دیگه هم نسبت به این بازی دارن. سوپر اسمش روز هفتم دسامبر منتشر می‌شه.

بازی‌های دیگه‌ای هم هستن. که می‌خوام بهتون معرفی کنم: آیریس فال که یه بازی ماجراجویی و معماگونه‌ست و توی تم تیره و حالت سایه روشن ساخته شده که برای من حقیقتش یادآور . بازی‌های یه دهه‌ قبله. این بازی برای پی‌سی روز هفتم دسامبر معرفی میشه. بازی بعدی نسخه‌ی پی‌اس‌ فوره ارف دیفنس فورس۵ه که ارکی‌دی اکشن، یواف‌او کیلینگ و دکمه‌ی ریست بهش اضافه شده که وقتی خواستین یه بریز به پاش اساسی راه بندازین کافیه این دکمه رو فشار بدین. داستان اصلی بازی درباره‌ی محاصره‌ی زمین توسط فضایی‌هاست. کلش همینه. با یه عالم صداهای عجیب غریب و این چیزا قراره این بازی یازدهم دسامبر تو نسخه‌ی پی‌اس‌فور ارائه بشه.

بازی بعدی دلست رمننته که قبلاً فقط برای اکس‌باکس وان تهیه شده بود اما حالا با یه سری بازسازی‌های کوچیک برای پلتفرم پی‌اس‌فور ارائه شده. این بار کمپانی اسکوئر اینکس بازی سیاهی رو تولید کرده که با فاینال فنتزی تفاوت زیادی نداره. اونقدر که نمی‌تونین تشخیص‌شون بدین. اما خب یه سری چیزها هم تغییر کردن مثلاً جلوه‌های بصری بازی یه خورده ضعف داره.

اما بهرحال بازی خیلی خوبیه. ولی نمی‌دونم بتونه نظرات رو جلب خودش کنه یا نه. این بازی روز ششم دسامبر ارائه میشه و در نهایت بازی بوردلندز۲ وی‌آر که برای پی‌اس‌وی‌آر ساخته شده بنظرم می‌تونین حدس بزنین که چه بازی خواهد بود. اما یه سری ویژگی‌های خوب هم اضافه شدن مثل بولت تایم و یه سری قابلیت‌های بصری جذاب این بازی روز چهاردهم دسامبر رونمایی میشه. خب، قراره این ماه کودوم یکی از این‌ها رو بازی کنین؟ برامون کامنت بذارین. بگین نظر شما چیه.

اگه این ویدئو 10 بازی برتر ماه دسامبر 2018 رو دوست داشتین، لطفاً لایک کنین و اگه تا حالا ما رو دنبال نکردید، الان بهترین زمان برای انجام این کاره.

برای ویدئو های بیشتر عصربازی رو دنبال کنید، از توجه شما ممنونیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا