اخبار بازی ها

مشکلات Tekken 8 بر روی PC نگران کننده است

مشکلات Tekken 8 بر روی PC بیشتر از آن چیزی است که فکرش را کردیم.

مشکلات Tekken 8 بر روی PC را احتمالاً باید یکی از موارد حل نشدنی این بازی بدانیم. همانطور که می دانید تسترها در روزهای اخیر توانستند Tekken 8 را به صورت محدود تجربه کنند. تجربه چند ساعته این مخاطبین از بازی به طرز چشمگیری با بازخوردهای مثبت همراه بود. خیلی ها بازی را بهترین اثر مبارزه ای سال جاری خطاب کردند. اما این فقط یک تجربه بتا از بازی بود و نسخه کامل بازی قرار است با تفاوت های کلی و جزئی زیادی عرضه شود.

اما تسترها از عملکرد Tekken 8 بر روی PC (رایانه های شخصی) راضی نبودند. به عقیده آن ها بازی با مشکلات بسیار جدی زیادی همراه است. از طرفی بهتر است به این موضوع هم اشاره کنیم که این عنوان با موتور بازیسازی Unreal Engine 5 در دست ساخت است. موتوری که به عقیده خیلی ها قرار بود برای رفع مشکلات فنی بازی ها بر روی پلتفرم ها ساخته شود اما حداقل تا اینجا این قضیه برای Tekken 8 صادق نبوده است.

در تستی که با استفاده RTX 4090 و Ryzen9-7950X3D به همراه 32Gb حافظه برای بتا این عنوان انجام شده است، مشکل بریدگی صحفه و Shader Completion باعث اختلال در بازی کردن می‌شوند. به این صورت که باید با تمامی کاراکتر های حاضر در بتا رو به رو شوید تا این قبیل مشکلات برطرف شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا