اخبار بازی ها

ساخت GTA 6 از سال 2012 شروع شده است

ساخت GTA 6 تقریباً به 10 سال پیش بر می گردد

ساخت GTA 6 احتمالاً پرهزینه ترین بازی تاریخ به شمار می رود. می پرسید چرا؟ خب مشخص است. راکستار نزدیک به 10 سال بر روی این پروژه کار کرده است و در این بین انقلابی ترین ایده ها و ویژگی های یک بازی ویدئویی را قرار است در این محصول ببینیم. اما این که بازی دقیقاً از چه تاریخی شروع شده است را در ادامه متن برای شما خواهیم گفت.

اینسایدر معتبر راکستار در یک افشاگری اعلام کرد که اولین پیش‌تولید و ایده‌های اولیه GTA VI در سال 2012 بوده است.

اینسایدر راکستار، Tez در تکمیل حرف‌های یکی از اعضای قدیمی GTA Forums تایید کرد که پروژه ساخت بازی دقیقاً از یک دهه پیش آغاز شده است. زمانی که دست نوشته‌های مدیران ارشد راکستار (سم و دن) بین اعضای ارشد دست به دست می‌شد. و البته Leslie Benzies و Aaron Garbut هم در آن دخیل بودند.

اینجا چند نکته مهم وجود دارد. اول آن که دن هاوزر به عنوان یکی از ارکان اصلی ساخت این بازی حضور داشته است. همانطور که می دانید او از موسسان راکستار است که سال 2019 تصمیم گرفت برای همیشه راهش را از برادرش جدا کند.

Leslie Benzies اما یک داستان عجیب تری دارد. او را به عنوان مغز متفکر راکستار می شناختند. اما بعد از عرضه GTA V با سران راکستار و به خصوص سم هاوزر به مشکل برخورد تا در نهایت او هم در سال 2014 به صورت رسمی از این کمپانی محبوب بازیسازی جدا شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا