اخبار بازی ها

فیلم GTA ساخته می شود؟ Take Two پاسخ می دهد

فیلم GTA یکی از آرزوهای گیمرها محسوب می شود.

فیلم GTA یکی از آن دست مواردی است که همیشه دوست داشته ایم بر روی پرده سینماهای هالیوود ببینیم. اما چندین مانع سر این راه وجود دارد. اول این که دنیای GTA درست است که برای یک بازی ویدئویی جواب می دهد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که فیلم سینمایی آن هم بتواند به آن موفقیت برسد. از طرفی خود سم هاوزر به عنوان رئیس شرکت راکستار فعلاً رغبتی برای این کار نداشته است. او البته چند سال پیش با تعدادی از فیلم سازان برای ساخت عنوانی بر اساس دنیای GTA صحبت کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت قید این کار را بزند.

یکی دیگر از ارکان مهم برای تصمیم گیری ساخت فیلم GTA، خود شرکت تیک تو است. آن ها به عنوان سرمایه گذار GTA فعلاً میانه خوبی با ساخت فیلم های سینمایی ندارند. این در حالیست که بسیاری از بازی های مطرح این روزها آماده هنرنمایی در هالیوود می شود.

یکی از سهام داران Take Two هم درباره احتمال ساخت فیلم گفته است که این شرکت بسیار بر روی این کار حساسیت به خرج می دهد و علاقه ندارد با صرف هزینه گزاف یک ریسک جدی کند. ترجیح آن ها این است که هزینه ها و سرمایه های خود را بر روی ساخت بازی هایی بگذارند که حداقل از بابت فروش آن ها راضی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا