اخبار بازی ها

میزان فروش بازی های کپکام مشخص شد

میزان فروش بازی های کپکام تا به این لحظه منتشر شد

میزان فروش فرانچایزهای کپکام مشخص شد. همانطور که می دانید کپکام در بهترین روزهای خود به سر می برد. آن ها تا به حال بازی های درخشان زیادی از جمله استریت فایتر 6 (Street fighter 6) و Resident Evil 4 منتشر کرده اند که اتفاقا هر دو بازی جزء مدعیان بهترین بازی سال قلمداد می شود. منتقدین اما تنها استقبال کننده از این بازی ها نیستند، در بازار هم مخاطبین زیادی برای تجربه این عناوین صف کشیدند. این مورد باعث شد تا کپکام بعد از سال ها دوباره بتواند به روزهای اوج همیشگی خود بازگردد. جایی که بازی های خوب در ژانرها و سبک های متفاوتی خلق می کند.

شاید برای شما هم سوال باشد که در کل تاریخ شرکت کپکام کدام یک از بازی های این شرکت تا به حال بیشترین فروش را داشته اند. همه می دانیم که فرانچایزهای محبوبی در اختیار این شرکت هستند اما این که در طول تاریخ کدام یک بیشترین نسخه فروش را داشته اند همیشه محل سوال است. در ادامه می توانید گزارش منتشر شده از این میزان فروش را ببینید:

1. Resident Evil – 146M
2. Monster Hunter – 94M
3. Street Fighter – 52M
4. Mega Man – 40M
5. Devil May Cry – 29M

البته که حدس زدن رزیدنت اویل به عنوان رتبه نخست این لیست کار سختی نبود. اما جالب اینجاست که Monster Hunter با اختلاف فاحشی از Street Fighter در پیش است. Street Fighter البته به عنوان یکی از ریشه دارترین بازی های مبارزه ای تاریخ قلمداد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا