ارتباط با ما

مقاله: معرفی مقرون به صرفه‌ترین کیبوردهای گیمینگ بازار (تیر 1395)

یک PC Gamer حرفه‌ایی قطعاً یک لحظه هم نمی توانند بدون کیبورد گیمینگ سر کنند، کیبورد گیمینگ مانند دوست و همیار یک PC Gamer است. اما به چه دلیلی ما باید کیبورد های گیمینگ مقرون به صرفه را در فهرست واجبات خود قرار دهیم؟ کیبوردهای گیمینگ مزیت های بی شماری به نسبت کیبورد های ساده در اختیار دارند مانند خاصیت آنتی گوستینگ کلیدها، کلیدهای ماکرو(برای برنامه ریزی، دستور دادن به هر یک کلیدها)، بک لایت RGB(برای القای حس بهتر بازی کردن با یک کیبورد گیمینگ)، مقاومت و طول عمر هر یک کلید و مهم تر از همه زمان پاسخ گویی و راحتی و… اگر شما می خواهید تا یک کیبورد گیمینگ با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید و نمی دانید از تنوع بازار کدام را انتخاب کنید باید به شما بگوییم که ما در این مقاله سعی داریم پنج نمونه از پر فروش ترین کیبورد های گیمینگ بازار ایران را به شما معرفی کنیم و نگاهی دقیق به هر یک از کیبورد های بازار بیاندازیم. پس در ادامه این مقاله ویژه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید تا نگاهی به مقرون به صرفه ترین کیبوردهای گیمینگ بازار بیاندازیم. با ما همراه باشید.

5.Cougar 200K Gaming Keyboard=110,000T

 Cougar200K

کیبورد های شرکت کوگار همواره یکی از مقرون به صرفه ترین کیبورد های گیمینگ هر بازاری می باشد، مهم ترین علتی که Cougar 200K Gaming Keyboard را از بقیه کیبورد های موجود در بازار متمایز می کند این است که دارای کیفیت بسیار بالای است و دارای خاصیت آنتی گوستینگ(در بازی ها به فشردن پس سر هم یک کلید بسیار احتیاج می شود، متاسفانه بیشتر کیبوردهایی که خاصیت آنتی گوستینگ ندارند دچار اشکال در فشردن پی در پی می شود که کیبورد های آنتی گوستینگ دار این موضوع را بر طرف کرده اند) نیز می باشد آن هم با قیمت عالی 110 هزارتومانی اش! این کیبورد، زیر بازده قیمتی 150 هزارتومان یکی از بهترین پیشنهادات هر فروشنده‌ایی است. از دیگر مشخصات مهم این کیبورد می توان به داشتن هفت رنگ در بک لایت(سفید،زرد،آبی،آبی فیروزه‌ایی،سبز،بنفش، نارنجی)، 19 کلید مهم در بازی با خاصیت آنتی گوستینگ، اینتر فیس کانکتور USB، وزن 870 گرمی، طول کابل 1.6متری، بی صدا بودن کلیدها در هنگام تایپ، داشتن کلید تنظیمی برای سرعت کلید ها اشاره کرد.

4.A4tech Bloody B314 Gaming Keyboard=150,000T
Bloody B318

شرکت A4tech یکی از برترین تولید کنندگان قطعات گیمینگ است و همواره با سری Bloody تحسین شده است. اما این بار این شرکت کیبورد A4tech Bloody B314 Gaming Keyboard را در اختیار دارد، این کیبورد دارای تعدادی کلید مکانیکی مخصوص بازی است که به تجربه‌ی بهتر بازی ها کمک شایانی می کند زیرا دکمه های مکانیکی نسل نوین و آینده‌ی کیبورد ها را تشکیل خواهد داد و کیبورد های دارای این قابلیت هنوز هم قیمت بالایی دارند ولی A4tech در Bloody B314 Gaming Keyboard  کلید های مهم در بازی ها را مکانیکی کرده است که زمان پاسخ گویی را کاهش و طول عمر بالاتری را رقم می زند که بسیار ایده آل است. همچنین این کیبورد دارای پد تکیه گاه مچ دست برای ارگونومی بابدن انسان و راحتی می باشد که در دراز مدت قدر آن را خواهید دانست. از دیگر قابلیت های این کیبورد می توان به قابلیت آنتی گوستینگ، داشتن بک لایت RGB، پنج کلید ماکرو در سمت چپ و چهار کلید ماکرو در قسمت پایین و حالت گیم برای وضعیت سخت، زمان پاسخ گویی 0.2 میلی ثانیه، وزن 1020 گرم، طول کابل 1.8 متر، چهار کلید مکانیکی اشاره کرد.

3.A4Tech Bloody B418 Gaming Keyboard=160,000

Bloody B418

باری دیگر نیز A4tech؛ اما این بار مدل ارتقا یافته‌ی  A4tech Bloody B314 Gaming Keyboard یعنی A4Tech Bloody B418 Gaming Keyboard در رتبه‌ی سوم پر فروش ترین کیبورد های بازار ایران قرار دارد. شرکت A4Tech  با داشتن اصول قطعات با کیفیت و دارای قابلیت بالا در کنار قیمت عاقلانه همواره در هر بازاری خوش می درخشد. کیبورد A4Tech Bloody B418 Gaming Keyboard بسیار روان و بازی کردن با آن لذت بخش است به طوری که بنده در حال تست این کیبورد بودم، بسیار از قابلیت های آن شوکه شدم زیرا قیمت بسیار کمی در اختیار دارد ولی قابلیت و کیفیت بالایی در اختیار دارد. شما با 160 هزارتومان انتخاب های زیادی نخواهید داشت زیرا کیبورد های خوب شرکت ریزر برای بازی در این قسمت یافت نخواهد کرد و دیگر شرکت ها همینطور. ولی شرکت A4Tech می خواهد تا یک کاربر با این بودجه هیچ محدودیتی را احساس نکند و از این رو هشت کلید مهم در بازی ها را مکانیکی تهیه کرده است که این اتفاق طول عمر کلید ها مخصوص را تضمین می کند. همچنین کلید های مکانیکی زمان پاسخ گویی بسیار بسیار کم تری از کلید های معمولی در اختیار دارد که این موضوع در بازی های آنلاین بسیار مهم و حیاتی به شما می رود. از دیگر قابلیت های این کیبورد می توان به زمان پاسخ گویی 0.2 ثانیه‌ایی، 990 گرم وزن، طول کابل 1.8 متری، اینتر فیس کانکتور USB، بک لایت RGB و قابلیت آنتی گوستینگ نیز اشاره کرد.

2.Tt eSport Challenger Pro Gaming Keyboard=170,000T

Tt eSports Challenger Pro

کیبوردی جالب از شرکت Tt eSport با نام Challenger Pro در رتبه‌ی دوم پر فروش ترین کیبورد های بازار ایران قرار دارد. این کیبورد عجیب دارای یک فن در قسمت بالا سمت چپ خود است که شرکت Tt eSport ادعا می کند که نمی گذارد دست شما به هیچ وجه عرق کند و در هنگام بازی هیچ خلع ایی ایجاد نمی شود. باید جالب باشد، اینطور نیست؟ در کنار این قابلیت عجیب این کیبورد دارای 10 عدد کلید ماکرو قابل برنامه ریزی و دستور دادن است که می توانید از آن به نحو احسنت استفاده کنید و در هنگام بازی سریعاً، مورد مد نظر را فرا خوانی کنید، همچنین این کیبورد دارای حافظه‌ی 64 کیلوبایتی برای ذخیره دستورات شما نیز می باشد تا شما بتوانید تنظیمات را در آن وارد کنید. از دیگر قابلیت های مهم این کیبورد خوش قیمت می توان به داشتن بک لایت قرمز ، کابل دو متری، 10 میلیون بار فشار عمر هر کلید، اینتر فیس ارتباطی USB اشاره کرد که هم اکنون تمامی این قابلیت ها با مبلغ 170 هزار تومان در دسترس شما خواهند بود.

1.Cougar 500K Gaming Keyboard=280,000T

Cougar500K

با کیبورد Cougar 500K Gaming Keyboard آشنا شوید؛ غولی در لباسی ارزان. شرکت کوگار یکی از خوش نام ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت کیبورد گیمینگ می باشد این شرکت در رده کیبوردهای رده متوسط Cougar 500K Gaming Keyboard خود، کیفیت و قابلیت را با هم در آمیخته است و با قیمت عاقلانه در حال فروش است. اما چرا این کیبورد بسیار پر فروش است؟ جواب این پرسش ساده است، این کیبورد دارای ظاهر مخاطب پسند و جذابی است، دارای حافظه‌ی 512 کیلوبایتی 32 بیتی شرکت ARM است که به شما اجازه انجام تغییر های زیادی در برنامه ریزی کیبورد می دهد، دارای 6 کلید (G-Keys) قابل برنامه ریزی و دستور دادن است، دارای پد راحتی دست برای انجام بازی ها با ارگونومی بدن انسان است، دارای قابلیت تنظیم یک رنگ برای هر کلید از کلید های موجود در کیبورد است به طوری که شما قادر خواهید بودن برای هر یک کلید یک رنگ و میزان شدت رنگ در حافظه‌ی کیبورد تعریف کنید، دارای برنامه اختصاصی UIX است که کیبورد؛ در سیستم دستورات را از آن می گیرد، دارای کانکتور اینتر فیس USB با روکش طلا می باشد، دارای 3 عدد کلید؛ برای تعریف پروفایلی برای هر یک از آن ها است، دارای حالت های تکرار یک کلید در حالت 1x و 2x و 4x  و 8x می باشد(شما با استفاده از این تنظیمات می تواند مشخص کنید هر بار که یک کلید را فشار می دهید چند بار تکرار شود). خب این همه امکانات و 280 هزار تومان قیمت، این بسیار عالی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا