اخبار کنسول

PS5 Slim ناامید کننده به نظر می رسد/ شایعه

PS5 Slim مطابق انتظارات عمل نکرده است.

PS5 Slim ناامید کننده به نظر می رسد. می دانیم، این جمله خیلی عجیب به نظر می رسد. چون حتی این کنسول هنوز معرفی هم نشده است. حتی سونی ساخت آن را تایید نکرده. اما همه خوب می دانیم که همیشه دو الی سه سال بعد از عرضه نسخه Fat کنسول، Slim آن هم به بازار می آید. این قاعده قطعاً برای پلی استیشن 5 هم صدق خواهد کرد. اما این که دقیقاً قرار است چه تغییراتی را ببینیم و این که اصلا ارزش خرید دارد یا نه را حقیقتاً نمی دانیم. اما امروز شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که حسابی همه را غافلگیر کرد.

یک مهندس نرم افزار بعد از دریافت کیت اولیه PS5 Slim، حالا نظرش را در فضای مجازی منتشر کرده است. ظاهراً سونی نسخه کامل این کنسول اسلیم را هم در اختیار این فرد قرار داده است و آن چه که او می گوید اصلاً خوب به نظر نمی رسد. حداقل از نظر ظاهری انتظارات برآورده نمی شود.

همانطور که می دانید PS5، یک کنسول بزرگ جثه است. پس نسخه اسلیم آن باید باریک و کوچک تر باشد. اما این فرد می‌گوید که این مدل ۵ سانتی متر کوتاهتر است و آنچنان باریک نیست. منحنی عجیبی در وسط دارد و خروجی هوای کوچک تری نیز مشاهده می‌شود. درایو نوری آن کمتر منحنی است که شکل عجیبی به آن داده است. دارای ۲ شکاف سیاه رنگ در هر طرف کنسول است. خروجی دوگانه USB-C در جلوی کنسول مشاهده می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا