ارتباط با ما

نوکیا 9 در ماه ژانویه معرفی می شود

نوکیا 9 در ماه ژانویه معرفی می شود

شرکت نوکیا در سال 2017 تصمیم گرفت گوشی های هوشمند مختلفی را چون نوکیا 3، 2، 5، 6، 7، 8 معرفی کند. گوشی های هوشمندی که طراحی شبیه به یکدیگری داشته و با مشخصات مختلف معرفی شدند.

حال به نظر می رسد شرکت فنلاندی قصد داشته بزودی از محصول جدید پرچمداری موسوم به نوکیا 9 رونمایی کند. اسمارتفونی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیده است.

حال به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد شرکت HMD و نوکیا در 19 ژانویه طی رویداد چین از این پرچمدار رونمایی خواهند کرد. جزئیات دقیقی از اسمارتفون در دست نیست اما از مشخصات محصول باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD منحنی بدون حاشیه، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، باتری 3500 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 835 یا 845، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی باید محصول هوآوی را قابل توجه دانست و اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا