ارتباط با ما

اخبار و جزئیات و تریلر بازی Far Cry 5

 

بازی فارکرای 5 که مطمئنا خیلی از ما منتظرش هستیم .فوریه 2018  مصادف با اسفند ماه سال جاری منتشر میشود.که این بازی برای همه ی کنسول ها ( PS4-PC-XBOX1) منتشر میشود یعنی برای همه پلتتفرم ها جز نیتندو.

داستان کلی بازی افراط گرایی مذهبیه و فرقه های مختلفی که در ایالت مونتانا وجود دارد. ایالت مونتانا ایالتی واقعیست ولی بازی در غرب مونتانا در جایی به نام hope city که جایی خیالی است روایت میشود. عکس کاور بازی هم مشاهده میکنید که اشاره داره به شام آخر حضرت مسیح و جوزف هم نشسته وسط که اشاره به مذهبی بودن بازی از ابتدا داره.که جوزف هم اعتقاد داره عینه پیغمبر از ظرفه خدا اومده.

eden’s gate که رهبریش دسته جوزف سید است جوزف شخصیت منفی و اصلی بازی است. عکسی از جوزف که در یک کلیسا نشسته است.(ذر مورده جوزف پایین توضیح داده شده است)

 

طرفداران فارکرای به خوبی شخصیت های منفی بازی رو میشناسند واقعا طراحی شخصیت های منفی بازی های فارکرای عالی بوده همیشه پاگامین و به خصوص واس مونتگرو که عالی بودن ذر عینه تنفر دوست داشتنی عینه شخضیت های جوکر در سری های بتمن.

جوزف معتقده که فرد برگزیده ای از طرف خدا است به هر طریقی که شده سعی میکند شمارا پاک کند ،خودش با شکنجه های عجیب و عذاب سعی می‌کند گناه‌تان را پاک کند! یه چیزی تو مایه های داعش خودمون :)) اومدن همین داستان را برای مسیحیت درست کردند به صورت خیالی.

یکی از خصوصیات دیگری که یوبی سافت برای بازی کنندگان در اختیار گذاشته قابلیت co-op است که تمامی مراحل بازی رو به ضورت 2 نفره میتوانید برید . پس میتوانید از جسنجو کردن در نقشه ی زیبای بازی و محیط های بازی لذت ببرید بازی به ضورت کاملا اوپن ورلد است و دارای یک مپ ادیتور که میتوانید میدان های نبرد تازه ای برای خود بسازید یک نقشه ی پرجزئیات و بزرگ که اگر کامل بخواهید فتح کنیدبالای 120 ساعت باید زمان بزارید برای فتح کامل نقشه ( گیم پلی بازی قاعدتا کوتاه تره).
سازندگان بازی پس از ساختن محیط های زیبا و پر جزئیات ، انواع گونه های جانوری رو ساختن که عینه سری های قبل میتوانید شکار کنید و از پوست و گوشتشون استفاده کنید. این سگ در اکثره بازی در کناره شما حضور دارد در تریلر میتوانید ببینید.

 

 

در این نسخه قابلیت ماهیگیری هم برای علاقه مندان اضافه شده ، همچنین ساختن یک ارشیو کامل از اسلحه ها ، استفاده از چکش چنگال و… برای کشتن دشمنان برای لذت بیشتر استفاده از هواپیماهای جنگی که اسلحه دارن (مینی گان)و( ماشین گان) دارند در طی بازی و همچنین در ماموریت های بازی در طی گیم پلی بازی.

تصویر پایین تصویری از تست هواپیمای بازی بر روی پلی استیشن4 است.

به تازگی شرکت یوبی سافت اعلام کرد که با دان رامر از اهنگسازان شاخض امریکایی در عرصه اهنگسازی انیمیشن شهرت دارد ؛ قرار داد بسته اند.

دان رامر : علام کرد که از صدای حیوانات وحشی در کارهاش الهام گرفته و استفاده کرده همچنین از تعداد زیادی از موسیقی های محلی امریکایی و استفاده از سازهای مخصوصی مثله بانجوس (نوعی تار) و فیدلس (نوعی کمانچه ) و دوبروس که سازهای مخصوصی هستند استفاده کرده و این نشون میده که حین بازی از موسیقی عالی هم لذت میبریم.

شمارا به دیدن تریلر بازی و گیم پلی بازی دعوت میکنم که با آهنگ خواندن (آیه های انجیل) جوزف در یکی از کلیساهای بازی شروع میشه ، دعوت میکنم ببینید این کلیپ زیبارو.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا