ارتباط با ما

بهترین بازیهای XBOX ONE در سال 2017/ قسمت سوم

بهترین بازیهای XBOX ONE در سال 2017/ قسمت سوم

شرکت مایکروسافت در E3 2017 از کنسول میان نسلی رونمایی کرد که XBOX ONE X نام داشت. محصولی با مشخصات بزرگ و طراحی بهبودیافته و ابعاد کوچکتر از دو مدل دیگر. البته در E3 2016 معرفی اولیه ای صورت گرفت اما دقیق و آشکار نبود.

در نهایت این کمپانی ردموندی تصمیم گرفت تا در E3 2017 با معرفی کنسول میان نسلی به شایعات پایان داده و از قدرتمندترین کنسول جهان رونمایی به عمل آورد. بازیهای مختلفی در سال 2017 برای XBOX ONE منتشر شدند و تمامی آنها نیز با XBOX ONE X سازگاری دارند.

البته برای سازگاری بیشتر ابتدا سازندگان بروزرسانی را منتشر می کنند تا مخاطب آن را در کنسول خود نصب کرده تا قابلیت پشتیبانی فعال شود. به هر حال در سال 2017 شاهد معرفی و عرضه بازیهای مختلفی برای XBOX ONE بودیم.

از این رو قصد داریم در این مطلب شما را با برترین بازیهای سال 2017 کنسول جدید XBOX ONE X مایکروسافت آشنا سازیم بنابراین اگر از دسته گیمرها هستید این مطلب را دنبال کنید:

11- بازی اکشن ماجراجویی: Quantum Break

شرکت مایکروسافت در همکاری با استودیو رمدی عنوان اکشن ماجراجویی را برای کنسول XBOX ONE در نظر گرفت که گذشته از گرافیکی چشمگیر دارای گیم پلی نوآورانه و لذت بخشی بود. با ساختاری که عنوان استودیو رمدی داشته این بازی توانست به یکی از برترین عناوین کنسول XBOX ONE تبدیل شده است. کنسولی که قادر است عملکرد بالایی از خود نشان دهد و به یکی از برترین ها تبدیل شود.

Quantum Break در سال 2015 منتشر شد و با تحسین هایی از سوی کارشناسان رو به رو شد که نشان می داد استودیو رمدی توانسته در توسعه آن عملکرد خوبی از خود نشان دهد. البته گفته می شود این  استودیو روی عناوین جدیدی در سبک محصولات پیشین خود مشغول به کار بوده که انتظار می رود همانند Quantum Break موفق باشد.

emw7_quantum-break-purty.jpg

12- بازی ترسناک: The Long Dark

پس از مدت ها انتظار عنوان ترسناک The Long Dark اخیرا برای XBOX ONE منتشر شد. با The Long Dark بازیکنان با عنوانی ترس و بقا رو به رو هستند و در حقیقت عنوانی اپیزودیک و sandbox به شمار می رود.

در The Long Dark فاجعه هواشناسی به وجود می آید شهر را در تاریکی و پر حرج و مرج فرو می برد. شما در این بازی باید از دشمنان اهریمنی دوری کرده و خود را نجات دهید.

با قیمت 35 دلاری می توان The Long Dark را یکی از بهترین عناوین XBOX One دانست.

13- بازی معمایی: INSIDE

INSIDE یک بازی معمایی بوده که برای XBOX ONE منتشر شد. عنوانی که با استقبال بسیاری رو به رو شد و با آن که عنوان AAA محسوب نمی شد با موسیقی متن، داستانی مبهم و طراحی هنری جالب توجه توانست حتی جوایز بسیاری کسب کند. اینها نشان می دهند که کمپانی مایکروسافت توانسته تیم توسعه ای را به کار گیرد که در توسعه عناوین معمایی تجربه فراوانی داشتند و موفق نیز عمل کردند. اینساید یا iNSiDE تنها باید قیمت 20 دلار برای خرید دردسترس است.

6q6i_inside-xbox-one-screenshots-07.jpg

14- بازی برای سی او پی: Divinity: Original Sin

عنوان Divinity Original Sin را می توان یک بازی استراتژیکی نقش آفرینی دانست که پیشتر برای XBOX ONE منتشر شد. عنوانی با گیم پلی که داستانی از قرون وسطا را دربرمی گیرد افراد باید به نابودی دشمنان از طریق تیم خود بپردازند. هر شخصیت دارای نیروی قدرتی خاص خود بوده تا بتواند در برابر دشمنان اهریمنی پیروز شود.

بازیکنان می توانند Divinity Original Sin را تنها با قیمت 30 دلار در کنار بسته های الحاقی آن تهیه کنند.

15- شبیه ساز و استراتژیک:  Halo Wars 2

sng1_ori-and-the-blind-forest-definitive-edition-preview-screens-06.jpg

اگر به سری بازیهای ژنرال شرکت الکترونیک آرتز علاقمند بودید قطعا Halo Wars 2 می تواند روی XBOX ONE یکی از شبیه سازها و عناوین استراتژیک مطرح باشد. این بازی حالت چندنفره رقابتی داشته و با پیروزی در هر نبرد خود را به مرحله دیگر برسانید و آیتمی کسب کنید. اجرا آن روی XBOX ONE جالب توجه بوده و تجربه خوبی به ارمغان می آورد.

با هزینه 60 دلاری می توانید Halo Wars 2 را به عنوان یکی از انحصاری های XBOX ONE تهیه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا