ارتباط با ما

کدام بازی از DirectX 12 بصورت کامل استفاده می کند ؟

شرکت AMD: بازی Deus Ex: Mankind Divided اولین بازی AAA خواهد بود که از DirectX 12 بصورت کامل استفاده می کند
چندی پیش، شرکت AMD طی گفت و گویی، اعلام کرد که بیشتر بازی های بزرگ که در سال های 2015 و 2016 میلادی عرضه می شوند، با شرکت AMD همکاری نزدیکی خواهند داشت. همچنین اعلام شده بود که دو بازی Ashes of Singularity و Deus Ex: Mankind Divided ، از اولین بازی هایی هستند که از DirectX 12 استفاده می کنند و با کارت گرافیک های شرکت AMD بهینه خواهند بود. حالا امروز، طبق گفته ی آقای Richard Huddy، رئیس بخش گیمینگ شرکت AMD که با سایت TweakTown انجام داده. اعلام کرده که بازی Deus Ex: Mankind Divided اولین بازی AAA است که از DirectX 12 بطور کامل بهره مند خواهد شد. (منظور از AAA ، بازی هایی هستند که درجه کیفی بالا دارند و هزینه زیادی صرف ساخت آنها شده است.
همچنین آقای Richard Huddy در ادامه به قابلیت های خاصی نیز اشاره کردند، همانند تکنولوژی TressFX 3.0 Hair. (این تکنولوژی باعث افزایش کیفیت موی کاراکترها و پردازش بهتر شاخ و برگ های گیاهان و درختان می شود، در واقع می توان گفت این تکنولوژی، همانند قابلیت HairWorks شرکت nVIDIA که در بازی Witcher 3 استفاده شده بود، عمل می کند) همچنین یک ابزار بنچمارک نیز در این بازی وجود خواهد داشت، بدین ترتیب می توان بخوبی از میزان تفاوت عملکرد پردازنده گرافیکی در DirectX 11 و DirectX 12 پرده برداری کرد .
بازی Deus Ex: Mankind Divided یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین بازی هایی است که در سال 2016 منتشر می شود. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی اعلام نشده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا