ارتباط با ما

شوک عجیب| شاید PS5 ساخته نشود!

در حالی که اسپسنر چندی پیش به صورت غیرمستقیم به در دست ساخت بودن کنسول نسل بعدی ایکس باکس اشاره کرده بود، امروز خبری منتشر شد که خیلی را در اعجاب فرو برد. این خبر یا بهتر است بگوییم شایعه، احتمال ساخته نشدن PS5 را مطرح نمود. بله! واقعاً این شایعه احمقانه به نظر می رسد. ولی وقتی که باعث و بانی آن یوشیدا، مرد شماره یک دنیای پلی استیشن، باشد واقعاً باید حتی درصدی هر چند کم هم به آن اختصاص داد.

اخیراً، یکی از فعالان وب سایت یوروگیمر در یوتیوب از ملاقات خود با یوشیدا در جریان مراسم DICE پرده برداشت. اما سخنی را گفت که شاید دنیای گیمرها را منفجر کرد. وی، از عدم تایید ساخت کنسول نسل بعدی سونی سخن گفت و حرفش را اینطور تکمیل کرد:

آن روز من از یوشیدا پرسیدم PlayStation 5 می خواهد چطور باشد؟ و او هم در پاسخ گفت: منظورت این است که اگر واقعاً ساخته شود؟ من هم به او گفتم: واقعا حاضرید چنین موضوعی را نزد بقیه هم مطرح کنید؟ و او هم پاسخ داد: حتماً، وجود PlayStation 5 قطعی نیست

معلوم نیست واقعاً آیا این سخن حقیقت دارد یا نه. ولی ظاهراً باید چند وقتی صبر کنیم تا بلکه شایعه ای دیگر از راه برسد و بگوید PS5 ساخته خواهد شد و یا برعکس، اصلاً ساخته نمی شود.(وای بر آن روز!)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا