ارتباط با ما

Flame in Flood اکنون با Twitch Prime رایگان است

اگر Twitch یا Amazon Prime دارید  می توانید آن را امروز به چنگ بیاورید.

اگر در Twitch Prime مشترک شده اید، پاداش شیرین را هم اکنون بدست آورده اید – Flame in the Flood، که یک survival roguelike در مورد سفر رودخانه ای است (و یک ژانر نوع I هر روزه نیست)، به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. اطمینان حاصل کنید که برنامه دستکتاپ Twitch را نصب کرده اید، سپس بر روی صفحه Twitch بازی بروید تا بدون پرداخت هیچ مبلغی آن را به چنگ بیاورید.

متعجب شدیم که Flame in Flood در واقع غم انگیز ترین بازی است که تا کنون ساخته شده است، اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند. در اینجا چی لیوینگستون در بررسی خود توضیح میدهد که:

بهترین جوایز PC Gaming در ماه جولای

” Flame in Flood یک تجربه بسیار شاد و سرحال کننده است، مانند زمانی که در امتداد رودخانه و در زیر نور ماه در قسمت های آرامتر آن پارو میزنید –  به همراه موسیقی متن ملایم و خواب آور، یا هنگامی که کنار اتشی با صدای ترق و تروق دلنشین مینشینید تا مافین ذرتی بپزید یا چای قاصدک دم کنید. و سگ باوفای Aesop  در کنار شماست. و میتواند به سرعت منجر به هرج و مرج خوشمزه و پریشانی شود و همچنین مثل زمانی که طوفان ناگهان میوزد، و آتش را خاموش میکند و مجبور میشوید به دنبال سرپناه و گرما بگردید، و یا زمانی که برخورد با یک حیوان وحشی، باعث خونریزی نزدیک به مرگ میشود، و با استخوان های شکسته به قایق خود برمیگردید. ”

به نظر می رسد برای من زمان خوبی است.

اگر شما قبلا عضو تیم آمازون شده اید، پس اکنون نیز Twitch Prime دارید که رایگان است. اگر ثبت نام کنید، بازی های رایگان، DLC، و مشاهده بدون تبلیغ را در Twitch خواهید داشت و همچنین دسترسی به فروشگاه هایی مانند آن را دریافت خواهید کرد. Freebies های قبلی عبارتند از Day of Tentacle Remastered، Oxenfree، Titan Souls، و جعبه های غارت Overwatch.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا