ارتباط با ما

بازی ایرانی اتومبیل رانی سبقت، از سایر بازیهای ایرانی سبقت گرفت !

بازی سبقت که اخیرا توسط استودیو پاپاتا و در فروشگاه‌های دیجیتالی عرضه شده است، توانسته به سرعت تعداد مخاطبان خود را افزایش داده و هم‌چنین به لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها نیز راه یابد .

بازی سبقت یک بازی مسابقه‌ای و آنلاین رقابتی است که پیش از عرضه به مدت طولانی در حالت آزمایشی قرار داشت. پس از عرضه استقبال از بازی بسیار خوب بود و بازی توانست به سرعت وارد لیست پرفروش‌ ترین‌ها شود .
به همین مناسبت،  مصاحبه‌ی کوتاهی با حسین مزروعی مدیر استودیو پاپاتا ترتیب داده است که در ادامه می‌خوانید .
از چه روش‌هایی برای درآمدزایی بازی استفاده کرده‌اید که اکنون بازی جزو پر فروش‌هاست؟
حسین مزروعی: یکی از مهمترین پارامترهای بازی‌های F2P نرخ تبدیل یا Convertion Rate هست. یعنی چند درصد از کاربران از بازی به حدی لذت می‌برند که حاضر به پرداخت در بازی هم خواهند شد. وقتی شما با یک بازی آنلاین و همزمان طرف هستید این نرخ اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند. به این دلیل که به ازای هر کاربر هزینه‌های زیادی بابت سرور و غیره به شما تحمیل خواهد شد و نمی‌توانید صرفاً با بالا بردن تعداد کاربران فروش خودتان را افزایش بدید .
مهم‌ترین ویژگی بازی سبقت احترام به نظر مخاطبین و ایجاد یک تجربه کاربری لذت‌بخش برای آن‌ها بوده است. به طوری که بازی پس از تولید، نزدیک به دو ماه تست شد و با انتشار محدود سعی کردیم متناسب با بازخورد کاربران آپدیت‌های جدی در محصول داشته باشیم. همیشه هدف ما تولید یک بازی در شان هموطنان عزیزمان بوده است .
تیم فنی قدرتمند استودیو پاپاتا تلاش کردند و الگوریتم‌هایی را پیاده‌سازی کردند که همه کاربران حتی با اینترنت کم سرعت هم تجربه خوبی در بازی خواهند داشت .
به جرات میشه گفت این بازی به عنوان یک بازی ریل تایم موبایلی با این کیفیت و روانی دستاورد جدیدی برای بازی‌سازان ایران به حساب میاد .
وضعیت بازار فعلی بازی‌های موبایل را چطور ارزیابی می‌کنید ؟
حسین مزروعی: قطعاً خیلی با یک بازار ایده‌آل فاصله داریم. سرانه درآمد از کاربران موبایل در ایران فاصله بسیار زیادی با دنیا دارد ولی با تولید بازی‌های خوب حتماً کاربران هم راحت‌تر هزینه خواهند کرد .
چه انتظاری از بازی سبقت دارید؟ فکر می‌کنید که برای مدت طولانی بتواند جزو پرفروش‌ها باشد ؟​
این بازی اولین محصول تجاری تیم ما بود. قبلاً چند محصول داشتیم که صرفاً برای یادگیری و تمرین تولید کرده بودیم. تلاش می‌کنیم که این بازی همچنان رضایت کاربران را به همراه داشته باشه و البته در صدد تولید محصولات جدید هم هستیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا