ارتباط با ما

نمایشگر بزرگ و زیبای 356M6QJAB/11 فیلیپس معرفی شد

نمایشگر بزرگ و زیبای 356M6QJAB/11 فیلیپس معرفی شد

شرکت فیلیپس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده نمایشگر و تلویزیون بوده که در زمینه دیگر کالاهای الکترونیکی نیز فعالیت می کند و به تولید محصولات ارزشمندی می پردازد. به تازگی این کمپانی تصمیم گرفت نمایشگر جدید  356M6QJAB/11 را با سایز 35 اینچی معرفی کند.

گذشته از ابعاد بزرگ طراحی مینیمالیستی و زیبایی توسط فیلیپس برای این مانیتور در نظر گرفته شد تا تجربه کاربری لذت بخشی را به مخاطب خود ارائه دهد. از ویژگی بارز نمایشگر قابلیت LED lighting یا پخش نور پس زمینه بوده که محیط را زیبا می سازد.

در دیگر مشخصات باید به صفحه نمایشی با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی، نسبت کنتراست 1000:1، مدت زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه ای، زاویه دید 178/178 درجه، شدت روشنایی 250 کاندلا بر متر مربع، پشتیبانی از فناروی فری سینک AMD، پورت DisplayPort 1.2، خروجی HDMI 1.4، پورت D-Sub و اسپیکرهای استریو دوگانه اشاره داشت.

با تمامی این ویژگی ها می توان محصول جدید فیلیپس را نه تنها زیبا دانست بلکه کیفیت تصویر بالایی توسط مانیتور 356M6QJAB/11 به مخاطب ارائه می شود. متاسفانه فیلیپس به قیمت و تاریخ عرضه دقیق نمایشگر جدید خود اشاره نکرده است.

از این رو برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت فیلیپس مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا