ارتباط با ما

رغابت سنگین 4 خودرو ساز در بازی WRC 5 !

[review]در سری جدید بازی جذاب  WRC  رغابت سنگینی بین 4 برند خودرو سازی در مسابقات ابوظبی شکل گرفته .

این رغابت تا حدی است که بازی فوق با 4 باندل متفاوت برای تمامی کنسولها عرضه خواهد شد . تفاوتی که به خریداران و طرفداران خودرو سازها این اجازه را خواهد داد تا آزادنه بسته گیم خود را انتخاب و خرید نمایند .

این چیدمانها بر اساس قهرمانی دوره های مختلف تیمها در مسابقات گوناگون صورت گرفته و گیمر میتواند در انتخاب راننده و تیم راننده و برند و خودروی خود کاملا مختار عمل نماید .

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به صورت تصویری با عصربازی همراه باشید .

تیم سیتروئن که امتیازاتی در مسابقات انگلیس، اسکاندیناوی، و اروپای شرقی (به جزء لهستان) را در رزومه خود داشته و با خودروی جدید خود D3 s راننده آن کریس میکیی در این گروه حضور دارند تا تیم سیتروئن را در مسابقات جدید ابوظبی WRT موفق کنند .

WRC5-Comp-UK

تیم هیوندایی کره که امتیازاتی از مسابقات فرانسه و بنلوکس که تیری در Neuville محسوب می شود و در مسابقات جهانی استرالیا و نیوزلند و حضور داشته کار خود را با خودروی تند و تیز کوچک هیوندای i20 WRC  به رانندگی هیدن پادون در این بازی شروع کرد .

WRC5-Comp-ANZ

تیم فورد که سابقه قدیمی تری نصبت به رغابای خود در مسابقات WRC و حضور در این سری از بازیها را داشته با رزومه ای از اسپانیا، ایتالیا، آفریقای جنوبی و لهستان و … را در کارنامه خود ثبت کرده و اکنون با راننده با تجربه خود به نام رابرت کوبیکا و خودروی مدل فورد فیستا RS در این سری از مسابقات WRC با تیم RK جهانی حضور خواهند داشت .

WRC5-Comp-ITSP

تیم فولکس واگون با درخشش هایی در مسابقات آلمان، سوئیس و اتریش و با راننده محبوب خود سباستین اوگایر و خودروی مدل فولکس واگن پولو  WRC و تیم خود به نام فولکس واگن سی حضور خواهند داشت .

WRC5-Comp-GER

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا