ارتباط با ما

بیشترین فروش دیجیتالی کپکام متعلق به کامپیوترهای شخصی !

با بررسی اخبار روز دنیای بازیها، خبر عرضه عنوان Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای رایانه های شخصی را مشاهده کرده ایم. با کمی توجه به آمار و ارقام فروش دیجیتالی عناوین کپکام بر روی پلتفرم های مختلف، می توان این تصمیم را بسیار منطقی و عاقلانه دانست، چرا که با توجه به گفته های کپکام، عناوین دیجیتالی این کمپانی بیشترین فروش را در پلتفرم PC تجربه کرده اند. برای جزئیات بیشتر با عصربازی همراه باشید .

طبق گفته های شرکت کپکام، حدود ۴۰% فروش عناوین کامل دیجیتالی (یعنی بدون احتساب بسته های الحاقی، گسترش‌دهنده ها و…) متعلق به رایانه‌های شخصی، ۳۰% متعلق به PlayStation Network، حدود ۲۰% متعلق به Xbox Live Arcade و ۱۰% متعلق به پلتفرم هاینیتندومی باشد .
فروش عناوین دیجیتالی در PC به لطف وجود فروشگاهای دیجیتالی مانند Steam یا GOG، برای بیشتر ناشران بسیار خوب می باشد و با توجه به این آمار، می توان کپکام را نیز به فهرست این ناشران افزود. همچنین این موضوع نشان می دهد که شرکت های آماری بایستی بیش از پیش به فروش بازی ها به صورت دیجیتالی توجه کرده و آمار فروش اینگونه محصولات را نیز در جدول های خود وارد کنند .
چندی پیش نیز آمار باور نکردنی و بسیار بالای ساخت قطعات سخت افزاری جدید و قوی منتشر شد و با توجه به تمامی این پیشرفت ها، می توان به قدرت فوق العاده PC gaming در طول این سال‌ها پی برد.
همچنین با انتشار DX12 و رونمایی از کارت گرافیک های جدید کمپانی های AMD و NVIDIA، می توان به انتشار عناوین بیشتری برای این پلتفرم محبوب، امیدوار بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا