ارتباط با ما

هیولای خود را در نسخه جدید NEED FOR SPEED بسازید

شرکت Electronic Arts چهار تصویر جدید از عنوان Need for Speed منتشر کرده است که در کنار نمایش برخی از قابلیت های شخصی سازی موجود در این بازی، جزئیات خیره کننده ماشین ها را نیز نمایانگر می کند .

برای آشنایی با قابلیت های شخصی سازی ماشین ها در Need for Speed جدید، برای نمونه بد نیست بدانید که بازیکن قادر است بصورت دلخواه دست به تغییراتی در چهار بخش خودرو خوب بزند ، بخش های مختلف ماشین اعم از چرخ خا ، جلوی ماشین ، عقب ماشین و کیت بدنه از قبیل فرمان، تایر ها، طوقه ها، دیسک های ترمز، کاپوت، سپر، چراغ های جلو، آیینه های بغل، اگزوز،… و حتی شماره پلاک را تغییر دهد .

لازم به ذکر است که عنوان Need for Speed در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) برای کنسول های PS4 و Xbox One و همچنین پلتفرم PC عرضه می‌گردد . در ادامه برای مشاهده تصاویر بیشتر با عصربازی همراه باشید .

nfs-new-1

امکانات بخش چرخ ها :

هر راننده خوبی قطعا نیاز به یک مجموعه بسیار جذاب از چرخ ها که در سرعت های بالا به مقدار زیادی کمک کند نیازمند است . از گزینه های موجود که به شما ارائه شده است. سفارشی کردن هر چهار و یا ایجاد تنظیمات منحصر به فرد در جلو و عقب که کاملا دست شماست می باشد .

شما می توانید کالیبر لاستیک های خودتون رو انتخاب کنید و با دیسک های ترمز جدید برندهای معروف تجهیز کنید ، عمق انتخاب در اینجا به شما اجازه ایجاد تقریبا هر چیزی را که می خواهید می دهد و هنگامی که چرخ های خودرو خود را آماده ورود به جاده کردید یکی از جذاب ترین آیتمهای نهایی برای ایجاد تغییرات در چرخ ها وجود دارد که چیزی جزئ انتخاب یک رینگ خفن نیست .
با صدها مدل رینگ های موجود در اختیار شما ، شما هرگز کوتاه بدون انتخاب نخواهید ماند . طرحهای ارائه شده در بخش رینگ ها در دو بخش ؛ اولیه و ثانویه ، و یا ترکیبی از هر دو مجموعه گزینه های کاملی از حق انتخاب رنگ و طرح را در دسترس شما قرار می دهد .

اندازه رینگها و چرخ ها و تایرها ، از کوچکترین 14 سانتی متر تا 22 اینچ بزرگترین، در دسترس شما خواهد بود .
نتیجه نهایی یک مجموعه ای از چرخ که تراوش ذهنی و شخصیت شماست خواهد بود . زیبایی ایجاد تقارن و یا چیزی رادیکال تر، از امکانات چشمگیر این بخش است .

nfs new

امکانات جلوبندی خودرو :
یکی از اولین چیزهایی که شما متوجه خواهید شد که تغییرات در آن ضروریست تغییر وضعیت جلوی ماشین شما خواهد بود . این که آیا شما نیاز دارید برای جلوگیری از برخورد کف ماشین با جاده ارتفاع ماشینتان مناسب است یا نه برخورد آن به زمین، بالا بردن آن، و یا هر چیزی در میان این دو گزینه، شما می توانید ارتفاع سواری مناسب خود را انتخاب کنید . این انتخاب ارتفاع در پرشها و برخوردها در طی رغابتها به شما کمکهای محسوسی خواهد کرد .
سایر تنظیمات این بخش تنظیم سیستم تعلیق است که به پایان رسوندن شما در مراحل اهمیت دارد . ایجاد زاویه در هر دو چرخ جلو و عقب به طور مستقل به شما توانایی برای ایجاد رغابتی دلچسب با اتومبیلهای یک دنیا را ایجاد کند .
امکان تغییرات بر روی سپرها شانس جدیدی به شما در این نسخه می دهد که خودروی خودتون رو به خودرویی تمام “فیبر کربن تبدیل کنید ، به طوری که شما می توانید در تنظیم ماشینتان از مقدار زیادی از فیبر کربن استفاده کنید .
اسپویلرهای بزرگ که به ایجاد یک سپر به اندازه دلخواه شما کمک می کند، سپر و ضربه گیر زیبا و مقاوم برای جلوی ماشین شما آغاز تغییرات این بخش می باشد .
تغییرات بخش چراغهای جلو و تعویض آنها به شما این امکان را می دهد که خودروی خودتان را به یک هیولا تهاجمی آهنین تبدیل کنید .

پایان این بخش با تغییرات در شیشه جلو اتومبیل ، تغییرات رنگ به طور کامل، در زمینه رنگهای دودی کردن آن . انتخاب و تغییر در آینهای بقل نیز از امکانات این بخش می باشد ، این تغییرات جزئی در مجموع به شما کمک میکند تا خودروی زیبای خود را طراحی کنید و به نمایش در بیارید .

nfs new2

امکانات عقب خودرو :
همه شما برای کار کردن بر پشت ماشینتان قطعا اهمیت خواهید داد زیرا در طی بازی انچه که دوربین به شما نمایش می دهد ماشینتان از پشت است ، از طرح های ظریف تا ایجاد ماشینی با عقب هیولایی برای تمام سلیقه امکان تغییرات را فراهم نمودند ، خلاصه چیزی برای سلیقه همه وجود دارد .
حال زمان آن رسیده تا دستی بر گوش سیستم صوتی خود به آن چیزی که دوست دارید داشته باشید بزنید .
از دیگر تغییرات عقب ماشین سپر، گلگیر و اسپویلرهای عقب خودروی شماست ، شما می توانند به طور مستقل از طراحی جلو متفاوت عمل کنید و عقب خودرویتان را جور دیگری طراحی کنید .

چه صدایی؟ تعویض اگزوز برای جذاب تر شدن در پرسه های شبانه در خیابانها ونتورا خلیج کروز غیر قابل انکار است. پس از وصل کردن اگزوز جدید که با سپرها و چراغهای عقب هماهنگی ایجاد می کند خودرویی هیولا ساخته اید .

آخرین چیزی که در این بخش وجود دارد تغییر پلاک خودرو خواهد بود تا با تفکر طراحی شما زیبایی خودروی خودتون را کامل به نمایش دربیاورید و هر آنچه که دوست دارید را بروی آن درج کنید .

image_5.img

امکانات کیت بدنه:
این بخش از چهار کیت بدنه از قبل طراحی شده جهت انتخاب تشکیل شده، از اسپویلرها و ضربه گیرهای متعدد تشکیل شده ! این کیت نگاه کاملا خیره کننده ای ایجاد کرده ، اما به این دلیل تمام قطعات مکمل یکدیگر طراحی شده اند که یک امکان برای ایجاد یک خودرو عالی در عرض چند ثانیه باشد. این امکانات و تغییرات از قبل تعیین شده ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک طرح آماده پیش ساخته از برندهای پیشرو در صنعت اسپورت خودرو بهرمند شوند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا