اخبار کنسول

PS5 Pro؛ اخبار، قیمت و اطلاعات

PS5 Pro لو رفت!

PS5 Pro قطعاً یکی از مورد انتظارترین محصولات تکنولوژی خواهد بود. ما در نسل گذشته هم دیده بودیم که هم سونی هم مایکروسافت، در اواسط نسل، سراغ کنسول های قدرتمندتر و پیشرفته خود رفتند. این رویه برای نسل جدید هم برقرار است. حالا از گوشه و کنار خبر می رسد که سونی علاوه بر طراحی و ساخت PS5 Slim قصد دارد PS5 Pro را هم به بازار عرضه کند. این اطلاعات را لیکر و خبرنگار مطرح دنیای گیمینگ یعنی تام هندرسون منتشر کرده است که در ادامه می بینیم.

نام پروژه Trinity است. اما احتمالا کنسول با همان نام پرو عرضه خواهد شد. رزولوشن 4K واضح را با نرخ فریم 60 پایدار به راحتی به تصویر می کشد. پرفرمونس جدید و متحول شده ای را برای بازی های 8K نیز خواهد داشت.

این کنسول از اوایل امسال در دست توسعه است. به نظر می رسد که خردادماه سال آینده در جریان یک شوکیس سونی از آن رونمایی کند و برای نوامبر 2024 به صورت رسمی آن را در بازارها خواهیم دید. اما به زودی سازندگان می توانند کیت توسعه آن را دریافت کنند. سونی بعد از این محصول، دیگر سراغ هیچ گونه کنسول ارتقا یا تغییر یافته نمی رود و تمام انرژی خود را بر روی ساخت کنسول نسل دهمی اش یعنی PS5 خواهد گذاشت.

تام هندرسون همینطور درباره تاریخ عرضه PS6 هم اطلاعات جالبی را منتشر کرده است. او اعتقاد دارد که سونی شاید با یک سال تعویق کنسول را در سال 2026 به بازار عرضه کند. البته تمامی این ها بستگی به ایکس باکس و زمان بندی آن ها دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا